بلیط هواپیما

بلیط لحظه آخری کیش

کیش زوم
بعد از چند ماه کار بدون استراحت حتما به یک مسافرت خوب نیاز دارید. مسافرتی که تمام خستگی روزهای پر استرس کاری را رفع کند.مقصدتان برای سفر کجاست به چه نوع تفریحاتی علاقه دارید، یک سفر زیارتی یا سفر تفریحی، بیشتر به شهرهای شمالی علاقه دارید یا جنوب ایران؟ کیش زوم شرکت خدماتی هواپیمایی با فروش بلیط های لحظه آخری با ارزان ترین قیمت شما را به جاهایی که دوست دارید می برد. برای اطلاع از بلیط لحظه آخری کیش کافی است مسیر خود را به شماره09224382771 ارسال فرمایید.



جزیره کیش:
قطعا یکی از جذاب ترین قطب های گردشگری در ایران منطقه جنوب و خلیج فارس است جزیره ی زیبای کیش نگین درخشان این منطقه است.سالانه حدود یک میلیون و هفت صد هزار گردشگر به جزیره کیش سفر می کنند. جزیره ی زیبای کیش دارای آب و هوای گرم و مرطوب است.  بهترین زمان برای سفر به این جزیره در فصل های پاییز و زمستان است. البته تا اواسط اردیبهشت هم آب و هوای خوبی را دارد. جزیره کیش غذا های متفاوت و متنوعی را دارد. شما میتوانید غذاهای متفاوتی را در این شهر میل کنید.   شهر حریره از جاذبه های گردشگری کیش است. این شهراز  توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. اینشهر دارای 800 سال قدمت است. حریره در زمان قدیم شهری بزرگ و آباد در  بوده است. شهر حریره کیش در طی سالهای 367-912 دارای موقیعیت ویژه ای بوده است.
 شاید ایرانیان اولین قنات سازان در دنیا هستند، چراکه قنات سازی در ایران بیش از ۶ هزار سال می رسد. واژه کاریز به معنی  قنات است. از کاریزها در گذشته برای هدایت آب های زیرزمینی استفاده می کردند. ارتفاع کاریز جزیره کیش بسیار کم است. کاریز جزیره کیش تنها 45 متر ارتفاع دارد که در مقایسه با سایر کاریزها بسیار کمتر است و این موجب عجیب و جذاب بودن آن شده است .این قنات ۱۵ کیلومتر طول دارد و در طول دو راه زیر زمینی منطقه صفین و فرودگاه تا محل فعلی مجموعه فرهنگی و تفریحی شهر زیرزمینی کیش ادامه دارد. این دو راه در محل این شهر زیرزمینی تبدیل به سه راه می شوند و سپس همه ی 3 راه دوباره به یک جا جمع می شوند.

خرید بلیط کیش لحظه آخری:
اگر موفق به خرید بلیط کیش نشده اید و یا برای مسافرت به کیش عجله دارید این آگهی را بخوانید.شما میتوانید با خرید بلیط کیش لحظه آخری به مسافرت بروید. با مراجعه به سایت و یا دفتر کیش زوم بلیط کیش لحظه آخری خود را خریداری فرمایید.

خرید بلیط کیش ارزان:
خرید بلیط های لحظه آخر به شما این کمک را می کند که با خرید بلیط کیش ارزان  در هزینه مسافرت خود صرفه جویی زیادی کنید ، به جای پرداخت پول بسیار زیاد برای بلیط در جزیره ی زیبای کیش برای خانواده ی خود خرید کنید و به تفریح بپردازید.
قیمت های بلیط لحظه آخری از شهرهای مختلف به کیش:
پرواز تهران به کیش: 69،700هزار تومان
پرواز شیراز به کیش: 87،300هزار تومان
پرواز اصفهان به کیش: 81،000 هزار تومان
پرواز تبریز به کیش : 49،700 هزار تومان
پرواز اهواز به کیش: 99،584 هزار تومان
پرواز رشت به کیش: 74،634 هزار تومان
پرواز بندر عباس به کیش : 99.000 هزار تومان
همان طور که مشاهده می کنید قیمت پرواز های لحظه آخر بسیار ارزان تر از قیمت بلیط های با زمان مشخص است در حالی که قیمت بلیط معمولی تهران به کیش بیشتر از 500 هزار تومان است قیمت بلیط لحظه آخری تهران به کیش تنها حدود 170 هزار تومان است. اینگونه شما توانسته اید بیشتر از 300 هزار تومان صرفه جویی کرده اید. حال اگر خانواده ای چهار نفره باشید این مبلغ به یک میلیون و دویست هزار تومان میرسد.با خرید بلیط کیش ارزان با ما همراه باشید.

خرید بلیط کیش به تهران:
اگر شما به جزیره کیش سفر کرده اید و قصد بازگشت به شهر تهران  با پروازهای لحظه آخری را دارید به این آگهی و خرید بلیط کیش به تهران خوب توجه کنید هزینه پرواز لحظه آخری کیش به تهران تنها 69.000 هزار تومان می باشد.با کیش زوم همراه باشید.
ارتباط با کیش زوم:
تلفن:      021-28427710
ایمیل : kishzooom@gmail.com
 
آدرس وب سایت ما :        www.kishzoom.com

 
 
 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. همیشه ارزانترین بلیط چارتر رو از کیش زوم تهیه کردم راحتی خرید و تنوع پرواز در سایت کیش زوم خرید بلیط چارتر کیش روم برام خیلی راحت کرده kishzoom.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا