دسته‌بندی نشده

هواپیمایی پویا ایر

هواپیمایی پویا ایر

شرکت هواپیمایی پویا، که با عنوان تجاری پویا ایر شناخته می‌شود، یک شرکت هواپیمایی باری با دفتر مرکزی خود در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران است؛ که همچنین در زمینه خطوط هواپیمایی مسافربری و جت تجاری نیز فعالیت می‌کند.

 

بلیط هواپیمایی پویا ایر

 

 

 

برای خرید بلیط هواپیمایی پویا ایر در وبسایت باباگردش به ارزانترین نرخ  روی تصویربالا کلیک کنید.

 

شرکت هواپیمایی پویا – حمل بار و حمل مسافر

 

شرکت هواپیمایی پویا در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد. فعالیت اصلی این شرکت هواپیمایی در ابتدا در زمینه حمل بار بوده است، اما در حال حاضراین ایرلاین در زمینه حمل مسافر نیز فعالیت می کند. اوج فعالیت این شرکت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی شیراز و فرودگاه بین المللی مشهد است. البته دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی و کانون فعالیت های آن در فرودگاه مهرآباد قرار دارد.

این شرکت هواپیمایی فعالیتی حرفه ای در سطح حمل بار دارد و امکان جا به جایی بارهای سنگین در مسافت های طولانی را دارد. حمل محموله های بزرگ توسط هواپیماهای این شرکت به ۵ قاره در کل جهان انجام می شود. همچنین امکان حمل حیوانات زنده نیز با استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی وجود دارد.

اهداف شرکت هواپیمایی پویا ارائه خدمات هوایی در زمینه های مختلف است. این شرکت در ارائه خدمات به خصوص توانسته به خوبی عمل کند و توجه و رضایت افراد مختلف را به خود جلب کند. با اینکه دامنه فعالیت این شرکت هواپیمایی چندان گسترده نیست، اما رضایت از خدمات این شرکت در سطح قابل قبولی قرار دارد.

 

ناوگان هواپیمایی پویا ایر

در ابتدا فعالیت این شرکت هواپیمایی در زمینه باری شروع شد و پس آن در زمینه حمل مسافر نیز فعال شد. بیشتر هواپیماهای ناوگان هوایی پویا مجهز به استانداردهای ایمنی بالا و در سطح بین الملل هستند. این هواپیماها همگی مجهز به سیستم های راداری پیشرفته هستند که باعث شده اند استانداردهای هواپیمایی پویا در سطح جهانی قرار گیرد.

به جز جت های اختصاصی این ایرلاین بیشتر هواپیماهای مسافربری پویا امکان حمل بیشتر از ۴۰ مسافر را در ایمن ترین شکل ممکن دارند. قابلیت های ایمنی هواپیماهای مسافربری پویا به واقع در وضعیت خوبی قرار دارند.

نکته دیگری که باید در مورد هواپیماهای ایرلاین پویا در نظر داشت امکانات رفاهی هواپیماهای مسافربری آن است. هواپیماهای مسافربری پویا مجهز به راحت ترین و مدرن ترین صندلی های روز هستند که این هواپیماها در سطح بسیار خوبی قرار می دهد. در جدول زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هواپیماهای شرکت هواپیمایی پویا به دست آورید

نکته دیگری که باید در مورد هواپیماهای ایرلاین پویا در نظر داشت امکانات رفاهی هواپیماهای مسافربری آن است. هواپیماهای مسافربری پویا مجهز به راحت ترین و مدرن ترین صندلی های روز هستند که این هواپیماها در سطح بسیار خوبی قرار می دهد. در جدول زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هواپیماهای شرکت هواپیمایی پویا به دست آورید.

نام هواپیما
شماره مدل
تعداد
تعداد فعال
میانگین سنی
آنتونوف پویا
AN-74-200
۳
۳
نامشخص
امبرائر ۱۴۵
Embraer ERJ-145
۲
۲
۲۱
بمباردیر
Bombardier CL-600
۱
۱
۱۷
هاربین وای ۱۲
HARBIN Y-12
۱
۱
نامشخص

 

کلاس پروازی فرست کلاس پویا ایر

فرست کلاس بالاترین سطح از کلاس های پروازی پویا ایر  است که معمولا مورد استفاده اشخاص مهم و به خصوص است. افرادی که بلیط این سطح پروازی را خریداری می کنند در قسمتی جداگانه از دیگر سطوح پروازی قرار می گیرند. امکانات رفاهی و سطح خدمات در این سطح پروازی کاملا متفاوت است. امکاناتی همچون اتاقک اختصاصی، مبل و صندلی، تلویزیون، اینترنت، کامپیوتر و سرویس بهداشتی جداگانه برخی از امکانات پایه این سطح پروازی است. کلاس پروازی فرست کلاس انتخاب بسیار خوبی برای پروازهای طولانی است. همچنین سطح خدمات نیز در کلاس های پروازی فرست کلاس نسبت به دیگر کلاس های پروازی بالاتر است.

کلاس پروازی تجاری

در رده بعدی کلاس پروازی تجاری قرار دارد که امکانات خوبی نسبت به پروازهای اقتصادی در اختیار شما قرار می دهد. دو صندلی جادار، راحت و اتوماتیک و امکانات صوتی تصویری، بعلاوه خدمات جا به جایی اختصاصی و سرویس کترینگ منحصر به فرد برخی از ویژگی های این کلاس پروازی هستند. قیمت بلیط کلاس تجاری از کلاس فرست کلس پایین تر و از کلاس پروازی اقتصادی بالاتر است.

کلاس پروازی اقتصادی

در این کلاس پروازی امکانات رفاهی معمولی و پایه در اختیار مسافران قرار می گیرد. همچنین شما با خرید بلیط کلاس اقتصادی تنها از یک صندلی برخوردار خواهید بود و قیمت این سطح نیز پایین تر از دیگر سطوح پروازی قرار دارد. معمولا کلاس پروازی اقتصادی در تمام شرکت های هواپیمایی موجود است.

 

قیمت پروازهای داخلی پویا ایر

جدول نرخ پروازهای داخلی هواپیمایی پویا ایر براساس آخرین مصوبه برای بلیط های سیستمی

مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
تهران بندرعباس 3,700,000 ریال 7,400,000 ریال
تهران گرگان 2,100,000 ریال 4,200,000 ریال
تهران شیراز 2,700,000 ریال 5,400,000 ریال
تهران مشهد 2,600,000 ریال 5,200,000 ریال
تهران یزد 2,300,000 ریال 4,600,000 ریال

 پروازهای پرتردد داخلی پویا ایر

 

پرواز پوبا یزد-تهران و بالعکسپرواز پوبا تهران-بندرعباسپرواز پوبا تهران-مشهدپرواز پوبا تهران-شیرازپرواز پوبا تهران-گرگانهمراهان گرامی با توجه به اینکه مسیرهای پروازی ایرلاین های مختلف دائما در حال تغییر است توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات جامع و به روز در مورد برنامه پروازی هواپیمایی پویا و سایر ایرلاین های کشور به صفحه مسیرهای پروازی به وبسایت باباگردش مراجعه کنید.

 حقوق مسافرین در پرواز پویا ایر

 

• هرگونه اعمال تبعیض بین مسافران خلاف قانون است و باید تمام مسافران از خدمات شرکت هواپیمایی پویا ایر به طور یکسان بهره ببرند.• رفتارهای توهین آمیز و غیر متعارف از سوی مسافران و یا کارمندان پرواز پویا ایر که باعث بروز وضعیت ناهنجاری در محیط‌ های پروازی اعم از ترمینال، فرودگاه و یا داخل هواپیما پویا ایر شود خلاف قانون است و پیگیرد قانونی دارد.•

 

حقوق مسافربیمار ایرلاین پویاایر

مسافر بيمار در دوره پس از عمل جراحي و يا دوران نقاهت از قاعده مسافرين توانخواه مستثني هستند و تابع مقررات حمل بيمار شركت حمل كننده خواهند بود.• شرکت‍های هواپيمائي و دفاتر نمايندگي فروش بليت موظف هستند، بليت مسافر را با مشخصات كامل اعم از شرايط و ضوابط بليت صادره، قيمت نهائي (بهاي پايه، عوارض، قواعد ابطال و هزينه هاي اضافي)، نام شركت حمل كننده و ساير اطلاعات ضروري به مسافر ارائه نمايند.•

قوانین تاخیر پویا ایر

در صورت بروز تاخير در انجام پرواز پویا ایر بر اساس ساعت پرواز مندرج در بليط هواپیمایی پویا ایر مسافر، اقدامات ذيل مي‌بايست توسط شركت هواپيمايی پویا ایر انجام شود.• درصورت تأخير بيش از يكساعت و كمتر از دو ساعت از پرواز پویا ایر، از مسافران پذيرائي نوع اوّل بعمل خواهد آمد و ارائه اين پذيرائي مشروط به وجود زمان كافي جهت پذيرايي و عدم افزايش تأخير بيشتر مي‌باشد و اگر تاخیر بین 2 تا 4 ساعت باشد بایستی:o انجام پذيرائي مناسب حداقل نوع اول با توجه به امكانات فرودگاهيo فراهم نمودن امكان برقراري ارتباط تلفني جهت اطلاع رسانيo تغيير پرواز پویا ایر در صورت درخواست مسافر و امكان انجام آنo انجام اقدامات لازم جهت اعزام با ساير شركت هاي هواپيمائي (در صورت درخواست مسافر) و در صورت وجود پرواز در همان مسير ويا انتقال به مقصد نهائي ازطريق مسيرهاي جايگزين (بجز مسير درج شده دربليط هواپیما پویا ایر) استرداد كامل وجه بليط هواپیمایی پویا در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز•

در نهایت برای تاخیرهای بیش از 4 ساعت در پرواز پویا ایر، شركت هواپیمایی پویا ایر موظف است علاوه بر رعايت مفاد بند ب، نسبت به جبران خسارت به ميزان مربوطه اقدام نماید.• مسافردر صورت فقدان و يا آسيب ديدگي چمدان و بار همراه، لازم است بلافاصله قبل از ترک فرودگاه گزارش و ليست محتويات آن را به شركت هواپیمایی پویا ایره ارائه فرمايند.• در صورت نبود و يا آسيب ديدگي چمدان و بار همراه، شركت هواپیمایی پویا ایر براساس دستورالعمل پيگيري، جستجو و يا جبران خسارت خود وفق پيمان ورشو كه در سال 1364 به تصويب مجلس نيز رسيده است موظف به تأمين رضايت مسافران هواپیمایی پویا ایر است.•

در صورتي كه پروازدرمكاني به غيرازمقصد مسافر و يا نقطه مياني در پروازهاي اتصالي مندرج در بليط هواپیمایی پویا ایر توقف نمايد شركت هواپيمايی پویا ایر موظف است که : مسافر را به مقصد پرواز منتقل نمايد و یا ضمن پرداخت هزینه‌ی بلیط هواپیما پویا و خسارات به مبدا بازگرداند.• در صورت تأخير در تحويل چمدان و بار همراه، ضروري است مسافران حداكثر ظرف مدت 21 روز نسبت به اعلام مراتب بصورت كتبي به شركت حمل كننده اقدام کنند.• در صورتيكه به رغم داشتن بليت تأييد شده، شركت هواپيمايي از پذيرش مسافر به لحاظ محدوديت هاي شركت حمل كننده اعم از بازرگاني، فني ويا عملياتي امتناع نمايد، در اينصورت شركت حمل كننده موظف به استرداد وجه و همچنين ارائه يک بليت رايگان مشابه از لحاظ مسير و کلاس پروازي به مسافر مي‌باشد.• شرايط خاص مسافر توان‌خواه مي‌بايست در زمان خريد بليط بلیط هواپیما پویا و حداكثر تا 48 ساعت قبل از پرواز پویا به شركت هواپیمایی پویا ایر اعلام گردد. ضروري است، مسافر جهت آگاهي از چگونگي اين خدمات با دفتر شركت هواپیمایی پویا ایر تماس حاصل فرمايند.• به جهت تأمين تسهيلات رفاهي و ايمني مسافرين توان‌خواه، شركت هواپیمایی پویا ایر در چارچوب دستورالعمل هاي تخصصي مربوطه، اقدامات لازم را در ارائه خدمات مناسب و رايگان معمول خواهد نمود.•

شركت هواپیمایی پویا ایر موظف هستند، جرائم مقرر در اين دستورالعمل را براساس امكانات موجود در قالب پرداختهاي اعم از الكترونيک، اعتباري، حواله و… به نحوي كه از سوي مسافرين قابل بهره برداري جهت ابتياع بليط هواپیما پویا در مسير دلخواه داخلي باشد، با ذكرمبلغ تحويل مسافرين نمايد.برای آگاهی از جریمه کنسلی بلیط و استرداد وجه هواپیمایی پویا می‌توانید به وبسایت باباگردش مراجعه کنید.

 

 سایت هواپیمایی پویا ایر

آدرس سایت اینترنتی: www.pouyaair.com

رایانامه: info@poyaair.comcommercial@pouyaair.com

کد IATA پویا ایر: Z4

شماره تماس : 021 66021616فکس: 21 660216160

آدرس : فرودگاه مهرآباد بین ترمینال 4 و 6

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا