ایرلاین هامدت زمان پرواز

مدت زمان پرواز کیش به تهران چند ساعت است؟

جزیره کیش یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری و توریستی ایران است که هر ساله افراد زیادی را از سراسر ایران به سمت خود می کشاند. برای کسانی که می خواهند یک سفر خاص و رویایی تجربه کنند این جزیره زیبا مقصد مناسبی است. پرواز تهران به کیش و کیش به تهران معمولا در تمام روزهای هفته از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه بین المللی کیش صورت می گیرد.

فاصله زمینی کیش تا شهر تهران 1600 کیلومتر است که اگر به مدت 20 ساعت متوالی با اتومبیل شخصیتان رانندگی کنید از مسیرهای زمینی به جزیره کیش می‌رسید. به دلیل مسافت زیاد و کمبود وقت، مسافران ترجیح می دهند با هواپیما مسافرت کنند. فاصله هوایی تهران تا کیش 1043 کیلومتر است. مدت زمان پرواز کیش تا تهران حدودا یک ساعت و 40 دقیقه است که این زمان با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف ممکن است متفاوت باشد.

برای خرید بلیط ارزان به جزیره کیش بهتر است در فصول کم تقاضا، مانند فصل تابستان برای سفر اقدام کنید. تهیه و رزرو بلیط هواپیما به کیش، به صورت آنلاین باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود. سایت‌ باباگردش با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی وسیع، این امکان را برای مسافران فراهم کرده‌ تا بتوانند گزینه‌های مختلفی با قیمت‌های متفاوت، برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تور داشته باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا