فرودگاه

فرودگاه سهند مراغه

فرودگاه سهند مراغه

 

فرودگاه سهند از فرودگاه‌های اقماری اداره‌کل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی می‌باشد و در جاده بناب-مراغه به عنوان تنها فرودگاه جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع شده‌است.

شرکت‌های هواپیمایی و مقصدهای پروازی

 

هواپیما ایران ایر

مقصد پروازی تهران

 

آدرس فرودگاه سهند مراغه

 

ایران، استان آذربایجان شرقی، کیلومتر ۵ جاده مراغه به تبریز

 

تلفن تماس فرودگاه سهند مراغه

 

طبق گفته معاون استاندار استان آذربایجان شرقی از آذر 98 دوباره پرواز تهران-مراغه از این فرودگاه راه اندازی مجدد شد. در حال حاضر هر هفته دو پرواز مراغه-تهران و برعکس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه انجام می شود. به گفته مسئولین در صورت استقبال مردم و کافی بودن تعداد مسافران پروازهای تهران مراغه از فرودگاه سهند بیشتر شده و پرواز به مشهد نیز به برنامه های پروازی فرودگاه سهند مراغه اضافه خواهد شد.

 

معرفی شاخص ترین جاذبه های گردشگری مراغه

هر شهری معمولاً دارای جاذبه های گردشگری گوناگونی می باشد و این جاذبه ها برای جذب توریست های داخلی و خارجی اهمیت ویژه ای دارند. که شهر مراغه هم از این حیث مستثنا نمی باشد و جاذبه های گردشگری بی نظیری را در خود جای داده است. برخی از جاذبه های گردشگری مراغه شامل: بازار مراغه، گویچه قلعه، مقبره شیخ رکن الدین اوحدی، پی سرچشمه روستای مردق، خانه اشرف الملوک نبوی وند، آبشار گور داغ، برج مدور، گنبد غفاریه، معبد مهرمراغه، رصد خانه تاریخی شهر، غار هامپوئیل، گنبد کبود، موزه آقا لار و دریاچه صوفی می باش

 

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا