اخبار داغ

خرید بلیط هواپیما با 50 درصد تخفیف

خرید بلیط هواپیما با 50 درصد تخفیف

خرید بلیط هواپیما با 50 درصد تخفیف

بلیط چارتر 50 درصد تخفیف – بلیط هواپیما 50 

بلیط هواپیما 50 درصد تخفیف تهران به مشهد ، بلیط هواپیما 50 درصد تخفیف تهران به شیراز ، بلیط … نیلی پرواز جامعه ترین سایت خرید بلیط چارتر و سیستمی

KISH44 بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف

بلیط کنسلی با 50 درصد تخفیف از کجا بخریم؟ بلیط کنسلی …

این بود که مسافرها این اصطلاح در صنعت هواپیما نیز رایج کردند. و چون با واژه چارتر اشنا نبودند فکر میکردند که بلیط چارتر ارزان قیمت همان بلیط کنسلی میباشد و …

بلیط کنسلی یعنی بلیطی که یکی از مسافران کنسل کرده است.

چرا اصطلاح بلیط کنسلی میان مردم و مسافران رایج شده؟

مسافرها قبلا در ترمینال های اتوبوس رانی با افرادی مواجه میشدند که در هنگام حرکت از سفر منصرف میشدند و صاحب اتوبوس برای خالی نماندن صندلی ها شروع میکرد به داد زدن : بدو بلیط کنسلی سوار بشید نصف قیمت . این بود که مسافرها این اصطلاح در صنعت هواپیما نیز رایج کردند. و  چون با واژه چارتر اشنا نبودند فکر میکردند که بلیط چارتر ارزان قیمت همان بلیط کنسلی میباشد و این اصطلاح به اشتباه بجای بلیط چارتر بکار گرفته شد و حالا تبدیل به یکی از کلمات مترادف و بلیط چارتری میباشد.

 

چطور میتونیم بلیط کنسلی پرواز پیدا کنیم؟

 

در حقیقت بلیط کنسلی همان بلیط چارتر است و بلیط چارتر همان بلیط هایی است که یه آژانس هوایی صندلی هایش را خریده است.

هر چند واژه بلیط کنسلی به اشتباه رواج یافته است ،  اما یکی از مترادف های بلیط چارتر بوده و همان معنی را دارد. وقتی مسافری بلیطی را کنسل میکند جا برای سایر مسافران باز میشود و میتوانند جای خالی شده را بخرند.در واقعیت اگر بلیطی کنسل شود معمولا ارزان نمیشود مگر اینکه تعداد کنسلی ها بسیار زیاد باشد که معمولا چارتر کننده ها کنسلی را قبول نمیکنند.

 

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چند روز قبل از سفر است؟

معمولا از هفت الی سه روز قبل از پرواز

مقدار بار مجاز هواپیما چقدر است؟

در پرواز های خارجی وابسته به ایرلاین انتخابی از 20 تا 30 کیلوگرم در اکونومی کلاس امکان حمل بار وجود دارد؛ البته در برخی از ایرلاین های بین المللی امکان حمل دو بسته 23 کیلوگرمی مقدور است. در پرواز های داخلی اما مقدار بار مجاز 20 کیلوگرم است. بیش از این مقدار شامل پرداخت هزینه اضافه بارمیباشد

ایا مشهد به اصفهان بلیط چارتروکنسلی دارد؟

بله گاهی این مسیر هم کاهش نرخ دارد

رزرو آنلاین بلیط هواپیما هزینه بیشتری از خرید حضوری دارد؟

رزرو آنلاین بلیط هواپیما هزینه بیشتری از خرید حضوری دارد؟ خیر؛ زمانی که از یک سایت خرید بلیط هواپیما، اقدام به خرید می‌کنید، نه تنها هزینه بیشتری پرداخت نمی‌کنید، حتی ممکن است تخفیف هم بگیرید. ضمنا با خرید آنلاین بلیط هواپیما از پشتیبانی نیز برخودار هستید.

 

رزرو بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما اگر به صورت مستقیم توسط شرکت هواپیمایی آن (مثلا ایران ایر، قشم ایر، ماهان، تابان و …) به فروش برسد و در اختیار مشتری قرار بگیرد، بلیط هواپیما سیستمی ارزان است.

مزیت بلیط‌های سیستمی این است که بر خلاف بلیط‌های چارتر که تنها در مسیرهای پرتردد هوایی به فروش می‌رسند، به صورت منظم برای تمامی مسیرهای پروازی موجود هستند.

 

چگونه بلیط هواپیمای ارزان بخریم؟

 

اما جز انتخاب بلیط چارتر و سیستمی، از چه راهی می‌توان به خرید بلیط ارزان هواپیما پرداخت؟

اولین راه برای خرید بلیط ارزان هواپیما این است که قیمت بلیط مورد نظرتان را زود و پیوسته چک کنید. شاید باورتان نشود اما متوسط اختلاف قیمت میان بهترین روز و بدترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما در اروپا چیزی حدود 245 دلار (تقریبا 750هزار تومان) است.

برای مثال ممکن است بلیطی که شما در روز دوشنبه خریداری می کنید، 200 هزار تومان ارزان‌تر از بلیط باشد که در دیگر روزهای هفته می‌خرید.

به همین خاطر بهترین راه این است که از چند ماه قبل از سفر، به صورت پیوسته قیمت بلیط هواپیمای مورد نظرتان را چک کنید تا اگر سامانه فروش انلاین آفر ویژه‌ای برای آن بلیط در نظر گرفته فرصت را از دست ندهید.

چون شرکت‌های هواپیمایی گاهی آفرهای ویژه‌ای برای بلیط در نظر می‌گیرند و قیمت آن را پایین می‌آورند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا