بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمای معراج

خرید بلیط هواپیمای معراج

 

شرکت هواپیمایی معراج (Meraj Airlines) یکی از ایرلاین های ایرانی است که به این امر که کمترین تاخیر و دیر کرد را در پروازهای داخلی و خارجی در بین ایرلاین های ایرانی دارد، معروف است. علاوه بر این هواپیمایی معراج، رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی نیز میباشد.  شروع فعالیت های شرکت هواپیمایی معراج به سال هایی نه چندان دور باز می گردد. این ایرلاین در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی معراج در تهران قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ، کاپیتان سید محمد میرسمیعی است که یکی از فعالین در عرصه ی هواپیمایی می باشد.

رزرو پرواز معراج

 

 

 

شما برای رزرو پرواز معراج از وبسایت باباگرذش به ارزانترین نرخ روی تصویر بالا کلیک کنید.

 

ناوگان هوایی معراج

 

در حال حاضر معراج دارای ۱۱ فروند هواپیمای مسافربری است که از این تعداد ۲ فروند هواپیما از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳ فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس ۳۲۰ هستند. این شرکت همچنین دارای ۱ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و ۱ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و نیز ۲ فروند هواپیمای فالکن ۵۰ نیز می باشد که البته دولتی هستند و در مسیرهای مسافربری استفاده نمی‌شوند. البته، ایرلاین معراج به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی است.

 

قطب پروازی ایرلاین معراج

 

قطب اصلی این ایرلاین، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد. همانطور که بالاتر گفتیم، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور، در سال ۱۳۹۳ این شرکت با میانگین زمان تأخیر ۷ دقیقه‌ای کم ‌ترین تأخیر پروازی را در میان شرکت‌های هواپیمایی دیگر داشته است. خالی از لطف نیست که این نکته را درباره ی این ایرلاین بگوییم که، کارکنان و پرسنل هواپیمایی معراج از بهترین های این عرصه در کل کشور پذیرش می شوند و مشغول فعالیت در این ایرلاین هستند.

 

شعار این شرکت لذت پروازی مطمئن است

 

آیا می دانید شعار این شرکت لذت پروازی مطمئن است؟

در واقع روانشناسی این لوگو به ما می گوید که تمامی عناصرش به زبان سمبلیک می خواهد همین شعار را برای ما بازگو کند.

 

شرکت هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی است اما، قضیه از چه قرار است؟

 

در سال ۱۳۹۵، شرکت هواپیمایی معراج با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک و سیاسی دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فعلی کشورمان، از سیدنی به تهران پرواز کرد و با مدت زمان ۱۷ ساعت رکورد طولانی ‌ترین پرواز ایرانی را به دست آورد. نکته ی دیگری که درباره ی این سفر جالب است این است که، این پرواز بدون توقف و سوخت گیری به صورت مستقیم از مبدا تا به مقصد انجام شد و رکورد پروازهای طولانی سابق را شکست.

قوانین حمل بار مسافرمعراج

 

  • در صورتی که مسافرین بیش از یک ساک دستی، چتر، کیف زنانه، لوازم همراه کودک، دوربین عکاسی و یا اقلام مشابه دیگر به همراه دارند، به منظور جلوگیری از اشغال جا در پیش پای مسافرین و یا قسمت بالاسری می بایست بار خود را ابتدا به قسمت بسته بندی فرودگاه ارائه نمایند و بسته بندی نموده و پس از حصول اطمینان از آسیب پذیر نبودن، آن را به مسئول کانتر نقاله تحویل دهند و تگ بار دریافت نمایند.
  • مسافرین عزیز می بایست برای بار بیش از میزان مجاز در مسیرهای داخلی به ازا هر نفر مبلغ معینی را بابت هر کیلو اضافه بار پرداخت نمایند.
  • بار مسافرین صرف نظر از محتویات آن جهت حمل پذیرفته می شود، لذا هواپیمایی معراج در قبال آسیب اشیا فاسد شدنی و شکستنی مسئولیتی در قبال مسافر نخواهد داشت.
  • طبق قوانین هواپیمایی کشوری و بین المللی حمل برخی مواد در قسمت بار و یا داخل کابین هواپیما از قبیل عسل، سوخت و اقلام مشابه ممنوع می باشد.
  • مسافرین عزیز می بایست از قرار دادن هر گونه اشیا گرانبها و مدارک شناسایی و پول نقد و اقلام مشابه در قسمت بار خودداری نمایند و بر طبق قانون هواپیمایی کشوری و در عرف سایر خطوط هواپیمایی داخلی و بین المللی موضوع خسارتی و یا مفقودی پس از 21 روز تنها به صورت محدودی قابل جبران خواهد بود.
  • از حمل اشیا ممنوعه در داخل هواپیما توسط سپاه حفاظت فرودگاه های کل کشور ممانعت به عمل می آید، لذا افراد می توانند طبق قوانین در صورت داشتن مجوز حمل سلاح سرد یا گرم و اسپری جنگی و اشیا مشابه آن را به نماینده اشیا ممنوعه مستقر حراست هواپیمایی معراج تحویل نموده و رسید دریافت نمایند تا پس از ورود هواپیما در مقصد شی خود را از مسئول مربوطه بازپس گیرند. شایان ذکر است از این بابت از مسافرین عزیز هزینه ای دریافت نمی گردد.

پرواز چارتری و سیستمی هواپیمایی معراج

 

پرواز چارتر هواپیمایی معراج به خصوص بلیط های لحظه آخری قیمت های کمتری دارند با وجود اینکه ممکن است تخفیف داشته باشند اما امکان استرداد آن در اکثر مواقع ممکن نیست. بلیط سیستمی امکان استرداد دارد و می توانید از قبل رزرو کرده و در صورت عدم نیاز استرداد کنید.

 

پرواز معراج ترمینال چند مهراباد انجام میشود؟

پرواز های معراج ترمینال 2 مهرآباد انجام میشود.

بلیط هواپیما هواپیمایی معراج

بلیط هواپیمایی هواپیمایی معراج به دلیل ایمنی بالای پرواز آن طرفدار دارد. زیرا هواپیمایی حادثه های کمی داشته است. شما می‌توانید بلیط هواپیمایی معراج را از وب سایت باباگردش رزرو کنید.

غذای هواپیمایی هواپیمایی معراج

وازهای بیش از یک ساعت، غذای گرم یا تنقلات و نوشیدنی ارائه می شود.

هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج یکی از جوان ترین و مدرنترین ایرلاین های کشور است که هواپیماهای آن در 52 مسیر داخلی و خارجی پرواز می‌کنند. برای آشنایی با تاریخچه آن کلیک کنید.

 

اطلاعات شرکت هواپیمایی هواپیمایی معراجمالکیت شرکت هواپیمایی معراج، بخش خصوصی است. دفتر اصلی این هواپیمایی در تهران مستقر است. دفتر فروش تهران این هواپیمایی نیز در میدان آزادی، ساختمان هواپیمایی معراج قرار دارد. شرکت هواپیمایی معراج از سال 1389 آغاز به فعالیت کرد. در مدت کوتاهی این هواپیمایی توانست جزو بهترین ایرلاین های ایرانی از لحاظ کمترین تاخیر قرار گیرد. استفاده از هواپیماهای پیشرفته و ناوگان مجهز از ویژگیهای معراج است. وب سایت رسمی هواپیمایی معراج: www. meraj.aero شماره تماس و تلفن هواپیمایی معراج: 61954 کد یاتا: JI

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا