بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمای آتا

خرید بلیط هواپیمای آتا

 

هواپیمایی آتا در تاریخ 27 آذر 1387 در شهر تبریز تاسیس شد. نخستین پرواز خود را در تاریخ 10 دی 1388،‌ از فرودگاه بین‌المللی تبریز به مشهد انجام داد و در تاریخ 17 بهمن 1388 با پرواز از تبریز به تهران، رسما آغاز به کار کرد. این ایرلاین به عنوان شانزدهمین ایرلاین کشور راه‌اندازی شده است و قطب اصلی آن شهر تبریز است. قطب دیگر این ایرلاین تهران می‌باشد. هواپیمایی آتا در ابتدا کار خود را با 4 فروند هواپیمای مک دانل داگلاس MD-83 با ظرفیت جابجایی 165 مسافر آغاز کرد. در حال حاضر این ایرلاین با 14 فروند هواپیما به کار خود ادامه می‌دهد.

خرید انلاین بلیط هواپیمای آتا

 

 

 

 

برای خرید انلاین بلیط هواپیمای آتا از وبسایت باباگردش به نرخ ویژه میتوانید روی تصویر بالا کلیک کنید.

مقاصد بین المللی هواپیمایی آتا

 

از مهم‌ترین مقاصد پروازی بین‌المللی آتا می‌توان به بحرین، گرجستان، عراق، ترکیه، کویت و عربستان اشاره کرد.

 

پرواز های داخلی آتا

 

برخی از پروازهای داخلی این ایرلاین از تبریز به مقصد مشهد، کیش، اهواز، ارومیه، اردبیل، شیراز، بندرعباس، قشم می‌باشد و پروازهایی نیز از شهرهای‌ اردبیل، مشهد، شیراز، کیش و ارومیه دارد. هواپیمایی آتا علاوه بر همواره در حال توسعه و رشد می‌باشد.

 

اقدامات هواپیمایی آتا

 

این شرکت هوایی علاوه بر جذب 120 مهماندار و سرمهماندار، 35 خلبان و کمک خلبان ایرانی را برای گذراندن دوره‌های آموزشی به کشورهای سوئد،‌ ترکیه،‌ اوکراین و بلغارستان اعزام کرده است. همچنین با بهره‌گیری از مهندسان و تکسنین های آموزش دیده خود همواره در پی تعمیر و نگهداری ناوگان خود است. و اولین ایرلاین ایرانی است که برای نیروهای خود کلاس‌های آموزشی تعمیر و نگهداری مکانیک B1 و B2 برگزار کرده است.

طولانی ترین پرواز جهان

 بلیط هواپیما آتا

 

بلیط هواپیما آتا نیز همانند بلیط هواپیمای سایر شرکت های هواپیمایی ایران در بسیاری از مسیرهای بین المللی و داخلی در اختیار مسافران هوایی است. لذا تهیه بلیط هواپیما آتا برای مسافران آتا ایرلاین در مدت زمان بسیار کوتاه امکان پذیر است. لازم به ذکر است که بلیط هواپیما آتا علاوه بر دسترسی آسان، از قیمتی مناسب نیز برخوردار است.

قوانین و شرایط استرداد بدون هزینه بلیط هواپیمایی آتا

 

استرداد بلیط هواپیمایی آتا در شرایط ذیل بدون هزینه میباشد: برای بلیط هواپیمایی آتا داخلی اگر تاخیر بیش از دو ساعت و یا تعجیل بیش از نیم ساعت پرواز و عدم استفاده از بلیط باشد آن‌گاه استرداد بدون هزینه صورت می‌گیرد. برای بلیط هواپیمایی آتا در پروازهای بین المللی نیز اگر تاخیر و یا تعجیل بیش از دو ساعت پرواز و عدم استفاده از بلیط باشد استرداد صورت خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است که در مورد بلیط هواپیمایی آتا در مسیرهای بین المللی و بلیط های رفت و برگشت، در شرایط فوق و استرداد کوپن دوم بلیط ( مسیر برگشت ) مبنای محاسبه یک دوم RT می‌باشد.

 

اطلاعات ضروری برای مسافرین شرکت هواپیمایی آتا

 

  • چک این پرواز خود را حتما ۴۸ ساعت قبل از سفر خود انجام دهید.
  • شما می توانید نرخ اضافه بار خود و یا انواع بار خود را در سایت این شرکت مورد مطالعه قرار دهید.
  • قبل از خرید بلیط پرواز خود می توانید قوانین مرتبط با مقررات پذیرش در جامه دان، کالای غیر قابل حمل، کالای خطرناک مجاز مسافر،…. و بسیاری از اطلاعات دیگر را کسب نمایید.

افرادی که سفر با هواپیماهای شرکت هواپیمایی آتا را انتخاب می کنند باید در جریان باشند که می توانند ساک دستی خود را به صورت رایگان به عنوان وسیله ی همراه مسافر به جهت حمل در کابین هواپیما که ابعادی در حد استاندارد قفسه بالای سر مسافران داشته باشد را با خود حمل کنند.

 

 قوانین و شرایط استرداد بدون هزینه بلیط هواپیمایی آتا

 

شما می توانید لیست اقلام مجاز در سفر را بر اساس قوائد و قوانین شرکت هواپیمایی آتا و همچنین اندازه ی مجاز را در سایت این شرکت هواپیمایی مورد بررسی قرار دهد.استرداد بلیط هواپیمایی آتا در شرایط ذیل بدون هزینه میباشد: برای بلیط هواپیمایی آتا داخلی اگر تاخیر بیش از دو ساعت و یا تعجیل بیش از نیم ساعت پرواز و عدم استفاده از بلیط باشد آن‌گاه استرداد بدون هزینه صورت می‌گیرد. برای بلیط هواپیمایی آتا در پروازهای بین المللی نیز اگر تاخیر و یا تعجیل بیش از دو ساعت پرواز و عدم استفاده از بلیط باشد استرداد صورت خواهد گرفت. البته لازم به ذکر است که در مورد بلیط هواپیمایی آتا در مسیرهای بین المللی و بلیط های رفت و برگشت، در شرایط فوق و استرداد کوپن دوم بلیط ( مسیر برگشت ) مبنای محاسبه یک دوم RT می‌باشد.

بار دستی مجاز هواپیمایی آتا

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای آتا حداکثر 5 کیلوگرم می‌باشد. همچنین ابعاد آن نباید از 40*20*55 تجاوز کند.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی آتا

پذیرش بار مجاز در پروازهای ایران عمدتا بر حسب وزن محاسبه می‌شود. حداکثر وزن مجاز نباید بیشتر از 30 کیلوگرم و حداکثر جمع ابعاد نباید بیشتر از 158 سانتی‌متر باشد. به طور میانگین نرخ اضافه بار برای هر کیلوگرم برابر با یک درصد قیمت بلیط می‌باشد.

ناوگان هوایی هواپیمایی آتا

ناوگان هوایی آتا در حال حاضر شامل 14 فروند هواپیمای MD،‌ ایرباس،‌ بوئینگ،‌ و امبرائر می‌باشد

پرواز اتا ترمینال چند مهراباد انجام میشه؟

پرواز آتا ترمینال 2 فرودگاه مهراباد انجام میشود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا