بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی کاسپین

خرید بلیط هواپیمایی کاسپین

هواپیمایی کاسپین با نشان بین‌المللی ( IATA: IV , ICAO: CPN , CALLSIGN: CASPIAN ) از شرکت‌های خوشنام فعال در صنعت هواپیمایی است که برای مسافران داخلی و خارجی نامی آشنا و توام با اعتبار دارد.کاسپین در سال 1372 و با همکاری نیروی هوایی ارتش تشکیل شد. سرزمین پهناور ایران و مسافر داخلی بسیار باعث شده، ایران کشوری با پتانسیل بالا برای توسعه حمل و نقل هوایی باشد اما قیمت و هزینه سفر هوایی نیز عاملی موثر در تقاضای بلیط هواپیما از جمله بلیط چارتر کاسپین است. به همین خاطر هواپیمایی کاسپین از همان اوایل تاسیس، سیاست شرکت را مبتنی بر رقابت قیمتی قرار داد. ورود هواپیمایی کاسپین به صنعت حمل و نقل هوایی کشور و فروش بلیط هواپیمایی کاسپین باعث ارتقای کیفیت خدمات‌دهی و کاهش هزینه‌های پرواز شد به طوریکه پس از آن حمل و نقل هوایی صرفه اقتصادی به دست آورد و ایرلاین‌های دیگری نیز به ناوگان حمل و نقل هوایی کشور پیوستند.

رزرو انلاین پرواز کاسپین

 

 

 

برای خرید و رزرو انلاین پرواز کاسپین به ارزانترین نرخ از کاسپین باباگردش میتوانید روی تصویر بالا کلیک کنید.

 مقاصد پروازی هواپیمایی کاسپین ایر

 

هواپیمایی کاسپین ایر تقریبا به تمام نقاط کشور پرواز دارد. می‌گوییم تقریبا چون هیچ هواپیمایی وجود ندارد که تمام مقاصد پروازی را پوشش دهد. در واقع پرواز در یک مسیر خاص می‌تواند تابع عواملی مثل میزان مسافر، میزان فاصله، فصل سفر و در نهایت توجیه اقتصادی باشد. هواپیمایی کاسپین ایر به فرودگاه‌هایی که در ادامه می‌آیند پرواز منظم هفتگی دارد اما به علت به روزرسانی ممکن است تمام اطلاعات ارائه شده دیگر معتبر نباشند لذا توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات جامع و به روز در مورد برنامه پروازی هواپیمایی کاسپین و سایر ایرلاین های کشور به صفحه مسیرهای پروازی به وبسایت فرانگر مراجعه کنیداز هواپیمایی کاسپین ترمینال مهرآباد به فرودگاه آبادان، فرودگاه اهواز، فرودگاه خلیج فارس عسلویه، فرودگاه بین‌المللی بندر عباس، فرودگاه سنندج، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه بین‌المللی کیش، فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه، فرودگاه ماهشهر، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، فرودگاه سردار جنگل رشت، فرودگاه دشت ناز ساری، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، فرودگاه دزفول، فرودگاه شهید باکری ارومیه، فرودگاه شهید صدوقی یزد، فرودگاه زابل و فرودگاه بین‌المللی زاهدان.

تعذیه هواپیمایی زاگرس

خدمات لیست انتظار فرودگاه هواپیمایی کاسپین

 

• امکان تعین سقف قابل پذیرش مسافران برای هر پرواز کاسپین توسط مدیریت بازرگانی

• صور بلیط کاسپین و ارائه پرینت بلیط کاسپین و ارسال پیامک تایید به کاربر

• نمایش برخط بلیط کاسپین در لیست انتظار به منظور پذیرش مسافر در کانترهای فرودگاه و ترمینال هواپیمایی کاسپین

• نمایش اولویت در پذیرش مسافران در لیست انتظار به صورت آنلاین در کانتر

• کنسلی بلیط کاسپین لیست انتظار در صورتی که مسافر نتواند بلیط کاسپین را خریداری نماید

میزان بار مجاز هواپیمایی کاسپین

 

سقف مجاز حمل بار توسط هواپیمایی کاسپین ایر بر روی بلیط کاسپین درج می‌شود و به ازای هر کیلوگرم بار اضافه در پروازهای کاسپین داخلی مبلغ 7 هزار تومان و پروازهای کاسپین خارجی که غالبا مقصد ترکیه و امارات است، به ازای هر کیلوگرم 5 یورو می‌باشد. البته این مبلغ می‌تواند متغیر باشد و نیاز است که مسافر قبل از سفر با برقراری تماس با هواپیمایی کاسپین ایر از هزینه‌های اضافی آگاهی یابد. البته این قانون هواپیمایی کاسپین ایر شامل بارهایی که مسافر همراه خود به کابین می‌برد (تا سقف 5 کیلوگرم) نمی‌شود. البته مجموع ابعاد هندسی بارهایی که هر مسافر با خود وارد کابین اصلی می‌کند نباید بیشتر از 115 سانتی‌متر باشد. توجه داشته باشید که سقف بار مورد پذیرش که هر مسافر دارای صندلی می‌تواند در پروازهای کاسپین به همراه داشته باشد، 20 کیلوگرم است. می‌توان به ازای هر مسافر بدون صندلی (مسافر نوزاد) 10 کیلوگرم بار در پروازهای کاسپین به همراه داشت.

 امکانات و قابلیت‌های هواپیمایی کاسپین ایر

 

هواپیمایی کاسپین ایر اقدام به انجام برخی اصلاحات، آموزش‌ها و نوآوری‌های خاص نموده است که در ادامه به طور مختصر بیان می‌شود. در وهله اول هواپیمایی کاسپین سعی در آموزش حرفه‌ای کارکنان و خدمه دارد. بدین منظور کاسپین با برگزاری کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، کامپیوتر، SMS ، خدمات فرودگاهی، Fire Fighting، آداب و معاشرت، بهداشت کترینگ، CRM ، کلاس‌های تخصصی خلبانان، کمک خلبانان، سرمهمانداران، مهمانداران، کارکنان زمینی و Human factors and Crew resource سعی در ارتقای سطح کیفی خدمات دارد.هواپیمایی کاسپین با داشتن رمپ اختصاصی در باند فرودگاه مهرآباد، می‌تواند هواپیماها را جهت تعمیرات و نگه‌داری حتی در بلندمدت در آشیانه اختصاصی نگه دارد. با افزایش فضای رمپ اختصاصی هواپیمایی کاسپین توانسته گستره خدمات خود را به دیگر شرکت‌های هواپیمایی گسترش دهد. هواپیمایی کاسپین ایر با داشتن آشیانه اختصاصی در فضای فرودگاه مهرآباد می‌تواند خدمات تعمیرات انواع هواپیماهای فوق سنگین، بازدیدهای مستمر و چک‌های فنی تا سطح Overhaul را انجام دهد.چک رده C : هواپیما نیز درست به مانند خودرود نیاز به چک‌آپ‌های دوره‌ای و منظم دارد. در این چک سازه هواپیما، تامی سیستم‌ها و موتور هواپیما مورد بازرسی فنی قرار می‌گیرد. هواپیمایی کاسپین موفق شد در سال 2014 گواهینامه Part-145 را در سطح Line Maintenence دریافت کند و در پی آن مجوزCheck-C را به دست آورد. لازم به ذکر است که بر روی هواپیماهای MD دو نو چک A و C انجام می‌گیرد که هواپیمایی کاسپین قبل از این چک A را تا سطح a4 انجام می‌داد. در چک C بر روی هواپیما 326 دستور کار (Task) مرتبط با تعمیر هواپیما و مرتبط با دستور کار تعمیراتی شرکت بوینگ انجام می‌گیرد.هواپیمایی کاسپین در مقایسه با بسیاری از شرکت‌های رقیب، نوپا و جوان محسوب می‌شود و با ناوگان اندکی که در اختیار دارد توانسته به اکثر نقاط ایران پرواز دائم داشته باشد. اعتماد به بخش خصوصی و مدیریت صحیح توانسته کاسپین ایر را به نمادی از پیشرفت در داخل تبدیل کند. آن طور که امروز کاسپین تنها مرکز نگه‌داری هواپیمای پیشرفته بوینگ 737 در کشور است. مدیران شرکت کاسپین ایر تصمیم دارند روند توسعه هواپیمایی کاسپین ایر به گونه‌ای باشد که هواپیمایی کاسپین در میان سه هواپیمایی برتر کشور قرار بگیرد. ایده‌ای که با توجه به پتانسیل کشور برای پروازهای هوایی، حتی می‌تواند در سطح منطقه نیز دور از ذهن نباشد.

. مدیران کاسپین ایر در جهت ارتقای کیفیت خدمات‌دهی به مسافران ایده‌های زیر را در سر می‌پرورانند:

 

• تلاش در جهت بهبود پیوسته خدمات هواپیمایی و کسب رضایت مشتریان

 

• جذب نیروی انسانی ماهر، خلاق و مجرب

 

• تکیه بر پتانسیل شرکت در تعمیرات و نگه‌داری هواپیماها

 

• توسعه ظرفیت بهره‌برداری از هواپیماهای شرکت

 

• کاهش تاخیر در پروازها و احترام به وقت مسافران

 

• ایجاد باشگاه مشتریان

سوالات پر تکرار کاسپین

 

پرواز کاسپین ترمینال چند فرودگاه مهراباد انجام میشود

پرواز کاسپین ترمینال 4 فرودگاه مهراباد انجام میشود

هواپیمایی کاسپین

هواپیمایی کاسپین دومین شرکت هواپیمایی خصوصی در ایران است که سال 1372 با 4 فروند هواپیمای یاک 42، فعالیت خود را در عرصه ارائه خدمات مسافربری آغاز کرد. این شرکت که با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌ کند، مرکز اصلی‌اش در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران است و در هفته بیش از ۱۰۰پرواز داخلی و خارجی دارد.

مقاصد پرواز کاسپین

هواپیمایی کاسپین با تمام امکانات خود پروازهای روزانه و هفتگی به مقاصد اهواز، بندر عسلویه، بندرعباس، سنندج اصفهان، کیش، کرمانشاه، بندر ماهشهر، مشهد، رشت، ساری، شیراز، تبریز، دزفول، تهران، ارومیه، یزد، زابل، زاهدان، نجف، سلیمانیه، استانبول و دبی را برای هموطنان گرامی فراهم کرده است.

قیمت بلیط کاسپین

قیمت بلیط کاسپین با توجه به مسیر پرواز و کلاس نرخی متغیر میباشد

 

 

اطلاعات ضروری هواپیمایی کاسپین برای کسب اطلاعات تکمیلی تماس و امور مالی کاسپین ایر و نیز سایر ایرلاین های کشور میتوانید به صفحه اطلاعات ایرلاین ها در وبسایت فرانگر مراجعه کنید. کد هواپیمایی کاسپین : C14640 زمینه فعالیت هواپیمایی کاسپین ایر : خطوط هواپیمایی شاخه فعالیت کاسپین ایر : خطوط هواپیمایی آدرس دفتر هواپیمایی کاسپین ایر (مرکزی) : تهران، خیابان دکتر بهشتی، پلاک 306 آدرس دفتر هواپیمایی کاسپین ایر (روابط عمومی) : تهران، خیابان دکتر بهشتی، میدان تختی، خیابان مهناز (شهید صابونچی)، پلاک 5 هواپیمایی کاسپین تلفن : 02188751781 و 02188751782 هواپیمایی کاسپین فاکس : 02188751677

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا