بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی کارون نفت

خرید بلیط هواپیمایی کارون نفت

شرکت هواپیمایی کارون اولین شرکت هواپیمای کشور از سال 1305 فعالیت خود را با نام خدمات هوایی آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی در ابتدا با هدف استخراج و توسعه عملیاتی در مناطق نفت خیز جنوب شروع به کار نمود. سپس این شرکت به عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ملی نفت ایران به کار خود ادامه داد. با آغاز جنگ تحمیلی،‌ مناطق جنوبی و نفت‌خیز کشور زیر آتش دشمن قرار گرفت.

رزرو انلاین پرواز کارون

 

 

برای رزرو انلاین پرواز کارون از وبسایت باباگردش به ارزانترین نرخ  روی تصویربالاکلیک کنید

طرح لوگوی هواپیمایی کارون

طرح لوگوی این شرکت یک مشعل نفت است که نماد صنعت نفت است. این لوگو از همان زمان که این ایرلاین برای خدمت رسانی به صنعت نفت تشکیل شد طراحی شده و یکی از قدیمی‌ترین لوگوهای صنعتی کشور می‌باشد. همچنین طرح لوگو با یک مشعل و یک شکل آبی رنگ که مثل نفتی است که به هوا پاشیده شده و طرح پرنده مانندی به خود گرفته در واقع نشانی از ترکیب صنعت نفت و هواپیمایی نیز می‌باشد و در نوع خود برای یک شرکت هواپیمایی لوگوی جالبی است. چشم اندازی که شرکت هواپیمایی کارون برای سال 1404 برای خود در نظر گرفته نشان از همت بالایی است که این شرکت در زمینه صنعت هوایی بکار می‌گیرد، این اهداف عبارتنداز: •

پیشتازی در صنعت هوایی کشور با توجه به حضور فعال در بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی و با توجه به کسب مزیت های منطقه ای در زمینه حوزه های حمل و نقل، مسافر و بار، خدمات فنی و همچنین خدمات مهندسی • توسعه ی ناوگان هوایی خود در راستای گسترش شبکه های پروازی در تمامی بازارهای فعلی و آینده • پیشگامی در ارائه ی خدمات، با داشتن حداقل های پروازهای تاخیری و کنسلی و در آخر نیز، ارائه ی خدماتی مطابق با استاندارد های مطلوب روز جهان به مسافرین این ایرلاین در تمامی پروازهای داخلی و خارجی.

 

راهنمای خرید بلیط پرواز کارون

 

برای خرید آنلاین بلیط پرواز کارون از باباگردش کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای کارون برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای کارون ، انواع بلیط ارزان کارون و بلیط لحظه آخری کارون نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط کارون را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

 

جدول درصد جریمه هواپیمایی نفت کارون

دریافت آنلاین کارت پرواز کارون

 

متاسفانه درحال حاضر امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی کارون وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی کارون

کلاس اکونومی هواپیمایی کارون فقط دارای یک نوع کلاس پروازی اکونومی می‌باشد.

بارمجاز هواپیمایی کارون

 

بار دستی مجاز هواپیمایی کارون

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای کارون نباید بیش از 5 کیلوگرم باشد.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی کارون

پذیرش بار مجاز در پروازهای داخلی برای کارون حداکثر 20 کیلوگرم می‌باشد.

در حال حاضرشرکت هواپیمایی کارون دارای: 5 فروند هواپیمای فوکر 50 با ظرفیت 50 مسافر، 5 فروند هواپیمای فوکر 100 با ظرفیت 100 مسافر می باشد.

قوانین پرواز کارون برای خانم های باردار چیست؟

بارداری اول تا انتهای هفته 36 و مهر پزشک متخصص زنان و زایمان ،بارداری دوم تا انتهای هفته 32 و تشخیص پزشک و مهر و تاریخ.در صورت وجود هرگونه عارضه پزشکی در دوران بارداری مانند سن و … نامه تایید پزشک متخصص

میزان بار مجاز در پرواز کارون چقدر است؟

میزان مجاز بار به کلاس پرواز و کلاس نرخی بلیط بستگی دارد. هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید میزان بار مجاز را در اطلاعات بلیط ببینید. طبیعی است که اگر میزان بارتان بیش از حد مجاز باشد، باید جریمه پرداخت کنید.

شرایط خرید بلیت نوزاد هواپیمایی کارون

زیر هفت روز و مادر کودک،با رعایت پذیرش بیمار و نامه ی پزشک.

پرواز کارون ترمینال چند مهراباد انجام میشه

پرواز کارون ترمینال 2 فرودگاه مهراباد انجام میشود

 

 

تهران: فاز یک شهرک اکباتان، بلوار نفیسی, پلاک11 اهواز: فرودگاه بین المللی – ترمينال پروازهای داخلی کد پستی دفتر مرکزی تهران: 1393784178 تلفن تماس دفتر مرکزی: 47225-021 دفتر فروش تهران: 61023332 – 021 دفتر فروش اهواز: 34432736 – 061 ایمیل: info@karunair.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا