بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی قشم ایر

خرید بلیط هواپیمایی قشم ایر

 

هواپیمایی قشم از تاریخ 91/10/18 رسماً فعالیت پروازی خود را آغاز کرد.پیش از واگذاری به مجموعه هلدینگ سورینت این شرکت در سال 1372 با اجاره نمودن هواپیما فعالیت پروازی خود را آغاز کرده بود. از سال 1375 با انعقاد قرارداد اجاره با مالکین هواپیماهای مسافری پهن پیکر پروازهای خود را در مسیرهای تهران- قشم، تهران- دبی و دیگر شهرهای ایران انجام داده است. در ابتدا پروازهای مسافری این شرکت با دو فروند هواپیما آغاز شد و شرکت توانست تا سال 1379 تعداد 7 فروند هواپیما در اختیار گیرد. در سال 1385 مالکین تصمیم به واگذاری شرکت نمودند.  در سال 1388 شرکت هلدینگ توسعه سورینت قشم مالک این شرکت گردید.  و با افزایش ناوگان پروازی خود و طی مراسم افتتاحیه رسمی با نام جدید” هواپیمایی قشم” و دستورالعمل کاری جدید و با در اختیار گیری کادر مدیریتی و پرسنل مجرب شروع به فعالیت نمود. زین پس این شرکت با تغییر کد سه حرفی ایکائو از IRQ (فراز قشم) به QSM (قشم ایر) با کد جدید شناخته می شود.

رزرو پرواز قشم ایر

 

 

 

برای رزرو پرواز قشم ایر در وبسایت باباگردش به ارزانترین نرخ موجود روی تصویر بالا کلیک کنید.

راهنمای خرید بلیط پرواز قشم ایر

 

برای خرید آنلاین بلیط پرواز قشم ایر، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای قشم ایر برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای قشم ایر ، انواع بلیط ارزان قشم ایر و بلیط لحظه آخری قشم ایر نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط قشم ایر را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

پرواز چارتری و سیستمی قشم ایر

 

پرواز چارتر قشم ایر به خصوص بلیط های لحظه آخری قیمت های کمتری دارند با وجود اینکه ممکن است تخفیف داشته باشند اما امکان استرداد آن در اکثر مواقع ممکن نیست. بلیط سیستمی امکان استرداد دارد و می توانید از قبل رزرو کرده و در صورت عدم نیاز استرداد کنید.

خرید آنلاین بلیط قشم ایر

 

قشم ایر همانند سایر هواپیمایی ها امکان خرید آنلاین و اینترنتی بلیط را دارد. برای خرید بلیط قشم ایر در وب سایت تریپ کافی است مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص کنید تا لیست بلیط های قابل خرید به شما نشان داده شود.

شرکت قشم ایر چک این آنلاین برای مسافران ندارد و مسافران باید در فرودگاه پذیرش شوند. برای چک این در فرودگاه، قشم ایر توصیه می کند مسافران در پروازهای بین المللی سه ساعت قبل از حرکت و در پروازهای داخلی 90 دقیقه قبل از پرواز، وارد فرودگاه شوند. در پروازهاي داخلي 20 دقيقه و در پروازهاي خارجي 60 دقيقه قبل از زمان پرواز، باجه هاي پذيرش مسافر بسته مي شوند برای پیگیری بلیط می توانید به وب سایت تریپ یا قشم ایر مراجعه کنید.

قشم ایر

 

قشم ایر فعالیت خود را سال 1372 ابتدا با دو فروند هواپیمای اجارهای و با نام «فراز قشم» آغاز کرد. اما سالهای آتی با اجاره هواپیماهای پهن پیکر توانست شبکه پروازی خود را با پرواز به دبی و سایر شهرهای ایران گسترش دهد. شرکت هواپیمایی قشم پس از 10 سال فعالیت مستمر سال 1388 به شرکت “هولدینگ توسعه سورینت قشم” واگذار میشود و پس از آن سال 1391 با تغییر نام به «هواپیمایی قشم» فعالیت خود را به طور رسمی آغاز میکند.
در مورد هواپیمایی قشم بیشتر بدانید.
قشم ایر به بسیاری از شهرهای داخلی از جمله بوشهر، مشهد، یزد، تبریز، اصفهان، رشت و ارومیه از فرودگاه مهرآباد و مقاصد بین المللی مثل باکو، باتومی، جده، قونیه، دبی، بروکسل و هامبورگ از فرودگاه امام خمینی پرواز دارد. قطبهای اصلی هواپیمایی قشم؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه بین المللی مهرآباد در تهران و فرودگاه دیرستان در جزیره قشم است همچنین فرودگاه بین المللی کیش به عنوان قطب دوم انتخاب شده است.

 

انواع کلاس های پروازی قشم ایر

 

قشم ایر دو کلاس پروازی اکونومی ( اقتصادی) و کلاس (بیزینس) را ارائه می دهد.

کلاس اکونومی قشم ایر

 

کابین کلاس اکونومی خدمات خوبی ارائه می دهد. غذا و نوشیدنی رایگان سرو می شود اما بستگی به مسیر پرواز دارد.

کلاس بیزینس قشم ایر (کلاس)

کلاس بیزینس قشم ایر با خدمات اختصاصی همراه است. مسافران در تمام پروازهای کلاس با چند وعده غذا و نوشیدنی پذیرایی می شوند و صندلی ها نسبت به کلاس اکونومی فضای بیشتری دارند و راحتی بیشتری برای مسافر فراهم می کند. همچنین در این کلاس بار مجاز بیشتری (تا 40 کیلوگرم) می‌توان حمل کرد.

دریافت آنلاین کارت پرواز قشم ایر

دریافت آنلاین کارت پرواز هنوز برای مسافران قشم ایر فراهم نشده است و مسافران برای دریافت کارت پرواز خود باید به کانترهای مخصوص پروازهای هواپیمایی قشم مراجعه کنند.

پرواز قشم ایر ترمینال چند مهرآباد انجام میشود؟

پرواز قشم ایر ترمینال 2 مهراباد انجام میشود.

بار دستی مجاز هواپیمایی قشم ایر

مسافرین در پروازهای داخلی قشم ایر می‌توانند 5 کیلوگرم بار دستی مجاز با خود به داخل کابین هواپیما ببرند.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی قشم ایر

مسافران پروازهای قشم ایر در پروازهای بین‌المللی مجاز هستند دو بار را تحویل دهند. مجموع وزن این دو بار نباید از 30 کیلوگرم بیشتر شود درغیر اینصورت مسافر باید هزینه اضافی آن را پرداخت کند و اندازه هر بسته نباید از 158 سانتیمتر (طول + عرض + ارتفاع) بیشتر باشد.

کلاس پروازی قشم ایر

بلیط هواپیما قشم ایر تنها در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس به فروش می رسد. البته کلاس پروازی بیزینس یا تجاری تنها در برخی پرواز های بین المللی این ایرلاین وجود دارد.

 

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی قشم ایر نام ایرلاین: قشم ایر کد QB :IATA سال تاسیس: 1391 مقر اصلی: فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه دیرستان جزیره قشم وب سایت هواپیمایی قشم ایر : www.qeshm-air.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا