بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی فلای پرشیا

خرید بلیط هواپیمایی فلای پرشیا

فلای پرشیا ایرلاین تازه تاسیس ایرانی است. فلای پرشیا ایرلاینی کاملا خصوصی است که کار خود را به مرکزیت شیراز آغاز کرده است. نخستین پرواز فلای پرشیا در تاریخ 9 آذر 98 و به وقت محلی 14:30 از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به مقصد مشهد انجام شد. در حال حاضر پروازهای فلای پرشیا به مقاصد تهران، کیش و مشهد انجام می‌شود که در آینده‌ای نزدیک بر تعداد مقاصد پروازی فلای پرشیا افزوده خواهد شد. فلای پرشیا پس از هواپیمایی سپهران که از سال 1394 آغاز به کار کرد، سومین خط هوایی استان فارس محسوب می‌شود.هدف از ایجاد فلای پرشیا، کاهش ترافیک هوایی این استان است. چرا که از طرفی شیراز شهر بسیار گردشگرپذیری است و از طرف دیگر مردم استان فارس بیش از مردم شهرهای دیگر علاقه‌مند به استفاده از هواپیما هستند.

رزرو انلاین پرواز فلای پرشیا

 

 

برای رزرو انلاین پرواز فلای پرشیا از وبسایت باباگردش با نرخ ویژه  روی تصویر بالاکلیک کنید.

 

ناوگان هوایی هواپیمایی فلای پرشیا

 

در حال حاضر فلای پرشیا با 3 فروند هواپیمای بوئینگ 300-737 مدرن آغاز به کرده است که عمر این ناوگان از میانگین عمر سایر ناوگان‌های هوایی کشور کمتر است. قرار است تعداد ناوگان هوایی فلای پرشیا تا سال آینده دو برابر شود.

راهنمای خرید بلیط پرواز فلای پرشیا

 

برای خرید آنلاین بلیط پرواز فلای پرشیا، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای فلای پرشیا برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای فلای پرشیا ، انواع بلیط ارزان فلای پرشیا و بلیط لحظه آخری فلای پرشیا نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط فلای پرشیا را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.

ناوگان هواپیمایی فلای پرشیا

 

هواپیمایی فلای پرشیا دارای 4 فروند هواپیما است که در حال حاضر تنها از 3 فروند آن ها استفاده می گردد.

هواپیماهای فعال: 3 فروند بوئینگ 737 کلاسیک با ظرفیت بالغ بر 140 نفر

هواپیمای غیرفعال: 1 فروند بوئینگ 757 با ظرفیت بالغ بر 190 نفر

با مراجعه به سایت ره بال آسمان می توانید بلیط هواپیما خود را از ایرلاین فلای پرشیا خریداری کنید.

بار مجاز در سفر با فلای پرشیا

 

به ازای هر بلیط اکونومی فلای پرشیا سقف بار مجاز و رایگان هر مسافر، 20 کیلوگرم است. همچنین هر مسافر بدون جایگاه (نوزاد) می تواند 10 کیلوگرم بار حمل کند. به علاوه این که میزان حدبیشتری بار دستی که مسافر همراه خود به درون کابین هواپیما می برد، 5 کیلوگرم است.

از قراردادن دوربین، موبایل، لب تاپ، اشیا گران بها و مدارک مهم در بسته های تحویلی به هواپیما خودداری کنید؛ زیرا هواپیمایی فلای پرشیا همانند ایرلاین های دیگر هیچ مسئولیتی در قبال مفقود یا مخدوش شدن وسایل ندارد. همچنین اگر در سفر با این ایرلاین دچار مسئله ای شدید، به مسئولان فرودگاه اطلاع دهید؛ زیرا بعد از خروج از فرودگاه، فلای پرشیا هیچ مسئولیت را بر عهده نخواهد گرفت.

چرا باید با هواپیمایی فلای پرشیا را انتخاب کنیم؟

 

با فلای پرشیا رؤیاهایت را به پرواز درآور. این ایرلاین با طراحی این شعار بر آن شده است که تمام سعی خود را به کار گیرد و امکانات قابل قبولی را به مسافران خود ارائه دهد تا خاطره یک سفر خوب در ذهنشان حک گردد. هواپیمایی فلای پرشیا در کوشش است که در وهله اول محیط کاری سالمی را برای کارمندان خود فراهم کند و بالاترین استانداردهای ایمنی از قبیل نظارت مستمر، شناسایی و مدیریت خطرات را انجام دهد. رعایت این اصول و قوانین این ایرلاین تازه نفس را به نامی مطرح در سطح کشور تبدیل خواهد نمود

بار دستی مجاز هواپیمایی فلای پرشیا

میزان بار دستی مجاز هواپیمایی فلای پرشیا برای هر شخص 5 کیلوگرم می‌باشد.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی فلای پرشیا

میزان پذیرش بار مجاز هواپیمایی فلای پرشیا در کلیه پروازهای داخلی 20 کیلوگرم می‌باشد.

کلاس های پروازی هواپیمایی فلای پرشیا

در حال حاضر هواپیمایی فلای پرشیا تنها دارای یک نوع کلاس پروازی اکونومی می‌باشد.

دریافت آنلاین کارت پرواز فلای پرشیا

هنوز امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی فلای پرشیا وجود ندارد.

پرواز فلای پرشیا از ترمینال چند مهراباد انجام میشه؟

پرواز فلای پرشیا از ترمینال 4 فرودگاه مهراباد انجام میشود.

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی فلای پرشیا نام ایرلاین: فلای پرشیا کد FP0 :IATA سال تاسیس: 1398 مقر اصلی: شیراز، ایران وب سایت هواپیمایی فلای پرشیا : http://flypersia.aero

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام
    ببخشید یه سوال داشتم راجب پرواز واسه کیش من شناسناممو گم کردم میتونم بلیط تهران به کیش بگیرم یا باید حتما شناسنامه داشته باشم ؟؟ تازه 18 سالم شده فقط دفترچه دارم

    1. سلام وقت شما بخیر
      برای استفاده از پرواز به یکی از مدارک شناسائی معتبر{کارت ملی یا شناسنامه یا گواهینامه و یا کارت پایان خدمت } نیاز دارید
      در صورت نداشتن مدارک شناسائی معتبر قبل از خرید بلیط با دفتر ایرلاین مربوطه در فرودگاه تماس حاصل بفرمایید.
      شماره فرودگاه 02161021
      021199

    1. کیفیت پرواز های فلای پرشیا متوسط رو به بالاست از پرواز های هواپیما ماهان کیفیت پایین تری دارد و از پرواز های هواپیما کاسپین و وارش و زاگرس کیفیت بهتری دارد نوع هواپیما فلای پرشیا بوئینگ ۷۳۷ کلاسیک میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا