بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی آسمان

خرید بلیط هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان در سال ۱۳۵۹ از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی ، پارس ایر ، ایر سرویس و هور آسمان تشکیل یافت .هواپیمایی آسمان هم اکنون وسیع ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی با تاکید بر پرواز به مناطق محروم کشور را دارد .آسمان برای پوشش هر چه بهتر شبکه پروازی خود ، سه مرکز پروازی به ترتیب در تهران ، شیراز و مشهد دایر کرده است. هر یک از سه مرکز یاد شده ، خدمه پروازی و آشیانه های تعمیر و نگهداری مستقل دارند تا از این طریق ضمن جذب و آموزش نیروی متخصص بومی ، پروازهای روزانه از استقلال کافی برخوردار باشند .

رزرو پرواز هواپیمایی آسمان

 

 

 

برای رزرو پرواز هواپیمایی آسمان از وبسایت باباگردش به نرخ ویژه روی تصویربالا کلیک کنید

 

راهنمای خرید بلیط آسمان

 

برای خرید آنلاین بلیط هواپیمایی  آسمان، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای آسمان برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می آید. می توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای آسمان ، انواع بلیط ارزان آسمان و بلیط لحظه آخری آسمان نیز برای شما نمایش داده می شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلتر های موجود ، لیست پرواز ها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط آسمان را در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.
قبل از رزرو آنلاین پرواز آسمان بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

برنامه پروازی هواپیمایی آسمان

 

مقاصد پرواز داخلی هواپیمایی آسمان

هواپیمایی آسمان به شهرهای زیادی پرواز داخلی دارد. برنامه های پرواز داخلی هواپیمایی آسمان را در زیر مشاهده می کنید:

تهران آبادان/ تهران سبزوار/ تهران اردبیل/ تهران سنندج/ تهران ارومیه/ تهران سهند/ تهران اصفهان /شیراز کیش/

تهران ایلام /تهران چابهار /تهران بجنورد /تهران طبس/ تهران بم/ تهران عسلویه/ تهران بندرعباس/ تهران قشم/ تهران بوشهر /تهران کرمان/ تهران بیرجند/ کرمانشاه تهران /تهران تبریز/ تهران کیش /تهران خوی /تهران گرگان/ تهران دزفول/ تهران لار/ تهران رامسر/ مشهد اراک /شیراز رشت/ تهران نوشهر/ تهران سیرجان/ یاسوج تهران /تهران رفسنجان/  تهران یزد/ تهران زاهدان/ اراک عسلویه /تهران ـ ساری/

مقاصد پرواز خارجی هواپیمایی آسمان

 

هواپیمایی آسمان به کشورهای مختلفی پرواز دارد. برای پاسخ به این سوال که هواپیمایی آسمان به کدام کشورها پرواز دارد می توانید برنامه و مسیر پرواز های خارجی هواپیمایی آسمان را مشاهده کنید:

بلیط سیستمی هواپیمایی آسمان

 

اما همه هم همیشه به دنبال بلیط چارتر نیستند. در واقع مزایایی که بلیط سیستمی دارد، نظیر قیمت کمتر برای کودکان، استرداد آسان‌تر، همیشه در دسترس بودن و … باعث می‌شود که بسیاری از افراد بلیط سیستمی را ترجیح بدهند. برای خرید بلیط سیستمی هواپیمایی آسمان، پس از مشاهده لیست پروازهای این ایرلاین، گزینه سیستمی را انتخاب کنید و بعد مراحل خرید را پشت سر بگذارید.

 

بلیط چارتر هواپیمایی آسمان

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بلیط ارزان می‌گردید، احتمالا می‌خواهید اطلاعاتی نیز درباره بلیط چارتر هواپیمایی آسمان داشته باشید. برای خرید بلیط چارتر هواپیمایی آسمان، پس از اینکه لیست پروازهای آسمان را در باباگردش  دیدید، از یک فیلتردیگر استفاده کنید. این بار در قسمت نوع بلیط باید چارتر را انتخاب کنید تا بلیط‌های چارتر این ایرلاین را مشاهده کنید.

بلیط لحظه آخری هواپیمایی آسمان

 

راه دیگر برای خرید بلیط ارزان، پیدا کردن بلیط لحظه آخری است. حال اگر انتخاب شما پرواز آسمان است، طبیعتا باید به دنبال بلیط لحظه آخری هواپیمایی آسمان باشید. در صورتی که می‌خواهید بلیط لحظه آخری آسمان را برای سفر خارجی بخرید، از اعتبار پاسپورتتان تا شش ماه پس از بازگشت مطمئن شوید زیرا پس از خرید بلیط لحظه آخری زمان زیادی برای تمدید پاسپورت ندارید.

بلیط ارزان هواپیمایی آسمان

 

اگر برای سفرتان به دنبال بلیط ارزان هواپیمایی آسمان هستید، چند راه پیش روی شماست. خرید بلیط چارتر و لحظه آخری، از جمله این راه‌هاست. اما راه حل دیگر این است که سفرتان را به زمان‌های کم‌سفر موکول کنید، در این شرایط نه تنها بلیط آسمان بلکه تمام ایرلاین‌ها ارزان‌تر است.

پرواز رفت و برگشت آسمان

 

اگر قصد سفری با خیال آسوده را دارید، بهتر است از پرواز رفت و برگشت آسمان مطمئن شوید. برای این کار بلیط هواپیما رفت و برگشت آسمان را همزمان بخرید. برخی تصور می‌کنند شاید در روزهای پایانی سفر بتوانند بلیط ارزان‌تر پیدا کنند، اما این کار ریسک است و امکان دارد نتیجه عکس داشته باشد.

سوالات پرتکرار ایرلاین اسمان

بار دستی مجاز هواپیمایی آسمان

بار دستی مجاز همراه مسافر برای بردن در کابین در پروازهای آسمان برای کلاس پروازی اکونومی باید یک بسته با حداکثر وزن 5 کیلوگرم باشد. ابعاد بار دستی مجاز مسافر نیز نباید بیشتر از 56 در 45 در 25 سانتی متر (در مجموع 115 سانتی‌متر) باشد. بار دستی مجاز در پروازهای بین المللی حداکثر 6 کیلوگرم است.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی آسمان

بار مجاز برای تحویل به کانتر در پروازهای هواپیمایی آسمان، در مسیرهای داخلی 20 کیلوگرم و در مسیرهای خارجی 30 کیلوگرم است.

پرواز آسمان ترمینال چند فرودگاه مهراباد انجام میشه؟

پرواز های آسمان ترمینال 4 فرودگاه مهر اباد انجام میشود

هواپیمایی آسمان به کشورهای مختلفی پرواز دارد. برای پاسخ به این سوال که هواپیمایی آسمان به کدام کشورها پرواز دارد می توانید برنامه و مسیر پرواز های خارجی هواپیمایی آسمان را مشاهده کنید:

تهران دبی تهران کابل اهواز کویت

تهران استانبول تهران قندهار تهران سلیمانیه تهران مزارشریف تهران ایروان تهران استکهلم

تهران نجف تهران بیشک شیراز مسقط تهران آنکارا ارومیه استانبول مشهد دوشنبه شیراز مسقط

زاهدان دوبی لامرد دوبی اهواز کویت آبادان کویت تهران هرات تهران دوحه تهران حیدرآباد تهران دوشنبه

سایر اطلاعات درباره هواپیمایی آسمان نام ایرلاین: آسمان ایرلاینز کد EP :IATA سال تاسیس: 1359 مقر اصلی: فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه شیراز وب سایت هواپیمایی آسمان : www.iaa.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا