بلیط هواپیما

بلیط هواپیما تهران به اهواز

بلیط هواپیما تهران به اهواز  : اهواز یکی از پرسفرترین و پرتردد ترین مسیرهای پروازی ایران است. سرزمین مردم خونگرم جنوب و پرآب ترین رودخانه کشور که البته با طول 950 کیلومتر طولانی ترین رودخانه ایران محسوب می شود. این شهر با مساحت 185 کیلومتر مربع یکی از شهرهای بزرگ ایران است پروازهای تهران اهواز از مهرآباد به مقصد فرودگاه اهواز توسط ایرلاین های مختلف انجام می شود.

اهواز مرکز استان خوزستان یکی از هشت کلانشهر ایران و شهری کهن با تمدنی اصیل است.. وجود فرهنگ ها و قومیت های مختلف در کنار جاذبه های گردشگری و تنوع غذایی موقعیتی را فراهم کرده است که به یکی از شهرهای مهم استان خوزستان تبدیل شود. اهواز تابستان های بسیار گرمی دارد و فصل مناسبی برای سفر نیست اما زمستان هایش مطبوع و بهاری است.

 

خرید بلیط هواپیما تهران اهواز

 

بهترین راه خرید بلیط هواپیمای تهران به اهواز ، اقدام از طریق سایت های فروش آنلاین است. چون هم تعداد آن­­­ها از ایرلاین­ها بیشتر است و هم امکان مانور بیشتری روی قیمت بلیط دارند. احتمالاً شنیده­اید یا با مسافری در هواپیما برخورد کرده­اید که با نصف مبلغی که شما پرداخت کرده­اید، سوار هواپیما شده است! این همان کاری است که سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما انجام می­دهند.

 

بليط هواپيما تهران اهواز برای کودکان

 

پرواز های تهران به اهواز عموما سیستمی هستند که همه داری نرخ کودک هستند . مثلا در پرواز زاگرس سن بالای 12 سال 650.000 تومان نرخ کودک

زیر 12 سال تا 2 سال 360.000 تومان میباشد . یعنی بابت کودک بعضی ایرلاین ها 50 درصد وجه رو دریافت میکنند .

 

فرودگاه اهواز

 

وبسایت kish44.ir ضمانت ارزانترین نرخ بلیط هواپیما

kish44.ir

فرودگاه اصلی شهر اهواز، فرودگاه بین المللی اهواز نام دارد که با عنوان فرودگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز هم شناخته می شود. فرودگاه اهواز سالانه میزبان بیش از ۲ میلیون نفر از کسانی که با خرید بلیط هواپیما اهواز به این شهر سفر کرده و یا قصد رفتن از این شهر به مقصد دیگری را دارند. فرودگاه اهواز میزبان پروازهایی از بیشتر شرکت های هواپیمایی داخلی است و به مقاصد داخلی همچون تهران، یزد، اصفهان، تبریز و رشت دارای پرواز است. همچنین پروازهای بین المللی از این فرودگاه انجام می شوند که از آن جمله می توان به دبی، کویت و عربستان اشاره کرد.

 

اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز

 

برای به دست آوردن اطلاعات پروازهای ورودی به فرودگاه اهواز می­توانید با شماره گویای 199 یا تلفن 34434601-061 الی 34434604-061 تماس بگیرید.

 

قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز

 

قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز معولا از 250.000 تومان الی 750.000 تومان در حال نوسان است . بلیط هواپیما تهران اهواز مسیر پرترددی است.

 

جاذبه های گردشگری اهواز

 

هر چند در سالهای اخیر وجود ریزگردها، کمی از مسافران اهواز را کم کرده است ولی همچنان اهواز، از مهمترین مقاصد اهالی تهران است. وجود شرکت­های مهمی مانند شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران و شرکت فولاد خوزستان، اهواز را به یک شهر دیدنی و جذاب برای صنعتگران و تجار انرژی تبدیل کرده است.

حضور کاروان­های راهیان نور در استان خوزستان و شهر اهواز که به خصوص در فصول زمستان و بهار برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس اتفاق می­افتد، پرواز تهران اهواز را به یکی از پرمشتری­ترین پروازها در این ایام تبدیل می­کند.

 

بلیط لحظه آخری تهران به اهواز

 

برای خرید بلیط لحظه آخری تهران به اهواز کافی است عضو سامانه بلیط لحظه آخری کیش زوم  شوید . بعد از عضویت تمامی بلیط های لحظه آخری

برای شما ارسال میشود و میتوانید از فرصت های بلیط لحظه آخری تهران به اهواز بهرمند شوید .

 

post-image-1

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران – اهواز :

 

شما برای خرید بلیط آنلاین تهران به اهواز میتوانید به سایت kish44.ir مراجعه کرده و در قسمت خرید بلیط پس از وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت خود، لیستی از پروازهای تهران به اهواز را مشاهده نمایید . سایت کیش 44 بهترین زمان خرید بلیط تهران به اهواز را با قیمتی مناسب به شما نشان میدهیم .

 

بلیط چارتر تهران به اهواز

 

در میان پروازهای چارتر اهواز، بلیط چارتری تهران اهواز یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. بلیط هواپیما تهران اهواز چارتر و یا بلیط هواپیما اهواز تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر اهواز، می‌توانید به پرواز چارتر تهران اهواز و پرواز چارتر اهواز تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید بلیط ارزان چارتر تهران اهواز نمایید.

post-image-2

ارزانترین نرخ بلیط چارتر تهران به اهواز

kish44.ir

 

 

 

سوالات متداول تهران به کیش

 

قیمت بلیط هواپیما تهران اهواز چقدر است؟

قیمت بلیط در بازه ی 200هزار تومان الی  750 هزار تومان متغیر است.

آیا مسیر تهران به اهواز بلیط چارتر دارد ؟

بله ، این مسیر علاوه بر بلیط های سیستمی ، بلیط چارتر نیز دارد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما از تهران به اهواز چه زمانی می باشد؟

بهترین زمان برای خرید بلیط، روز های اول هفته و ساعات اولیه روز است.

پرواز تهران اهواز چقدر طول می کشد ؟

مدت زمان پرواز تهران تا اهواز یک ساعت و 11دقیقه

 

فرودگاه اهواز در کجای شهر قرار دارد ؟

فرودگاه بین المللی اهواز (AWZ) در 5 کیلومتری شمال شرقی شهر اهواز در بلوار پاسداران قرار دارد.

 

روزهای پرواز تهران اهواز

 

پروازهای تهران اهواز تمامی روزهای هفته انجام می‌شود.

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر پروازی تهران به اهواز کدام ایرلاین است؟

 

پرواز ماهان تهران به اهواز محبوب‌ترین پرواز در این مسیر است

بلیط هواپیما تهران به کیش

بلیط هواپیما تهران به مشهد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. از سایت شما بلیط هواپیما تهران به اهواز خریدم واقعا ممنونم از پشتیبانی خوب شما

  2. ممنون از مطالب خوبتون من تصمیم گرفتم عضو باباگردش باشم تا از اطلاعات مفیدش استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا