ایرلاین ها

هواپیمایی کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر

 

شرکت هواپيمايي کيش ایر با هدف توسعه فعاليت هاي جزيره زيباي کيش، از طريق برقراري ارتباط با مراکز استان هاي کشور و اتصال به کشورهاي حاشيه خليج هميشه فارس درسال 1370 تاسيس شد. اين شرکت پس از ثبت و دريافت مجوزهاي قانوني به عنوان يکي از شرکت هاي تابعه سازمان منطقه آزاد کيش و در قالب يک شرکت سهامي خاص، فعاليت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپيماي اجاره اي شروع کرد

پرسنل و متخصصان هواپيمايي کيش، با آگاهي از نقش آفريني خويش در ارائه خدمات به مشتريان، تمايل جدي خود را در راه رسيدن به اهداف عالي شرکت به کار گرفته و توانسته اند در سايه الطاف خداوند متعال ( جل جلا له )، در گام نخست، محيطي صميمي و دوستانه را براي خود و به تبع آن در گام بعدي، جلب رضايت مسافران را حاصل کنند .

شرکت هواپیمایی کیش، یکی از ایرلاین های خصوصی ایران است که در سال 1370، با هدف توسعه فعالیت های جزیره گردشگری کیش و ارتباط با مراکز استانها و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاسیس شد. این شرکت متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است و به عنوان یکی از شرکت های تابعه این سازمان و در قالب یک شرکت سهامی خاص فعالیت می کند.

 

خرید بلیط هواپیمایی کیش ایر

 

 

مسافر محترم شما میتوانید برای خرید بلیط هواپیمایی کیش ایر به ارزانترین نرخ در باباگردش روی تصویر بالا کلیک کنید.

 

 پذیرش مسافر در فرودگاه کیش ایر

 

1 – جهت تعيين شماره صندلي و دريافت رسید توشه همراه وكارت سوار شدن به هواپيما، بليت خود و چنانچه جامه دان دارید، به مسئولين کانتر پذیرش مسافرتحويل دهيد. در حفاظت از كارت سوار شدن به هواپيما و بليت و رسید توشه همراه خود دقت فرماييد.

 

2 – لطفاً در داخل هواپیما در صندلی تعیین شده بنشینید.

3 – از قبول جامه دان سایر مسافرانی که همراه شما نیستند، به دلیل مسائل امنیتی و ایمنی، اجتناب نمایید.

4 – در کلیه پروازهای شرکت هواپیمایی کیش، کشیدن سیگار ممنوع می باشد.

5 – برای بهمراه داشتن مدارک و اشیاء همراه قابل حمل بداخل هواپیما به تابلوهای هشدار دهنده که در پشت کانتر پرواز و سایر نقاط و در جلوی گیت تشخیص هویت قراردارد توجه نمائید.

پروازهای کیش ایر از کدام ترمینال تهران انجام میشود؟

 

تمامی پروازهای داخلی کیش ایر از مبداء تهران، از ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد انجام می گردد.

 

قوانین کنسلی پرواز های سیستمی هواپیمایی کیش ایر

 

میزان جریمه ی استرداد بلیط برای خرید بلیط هواپیما کلاس های J,C,Y,H,V

 

* در صورتیکه خرید بلیط هواپیما از هر کدوم از کلاس های پروازی فوق رو انجام داده باشین، برای تغییر و یا استرداد بلیط تون تا 24 ساعت قبل از ساعت پرواز، باید 20 درصد از نرخی که زمان خرید بلیط هواپیما پرداخت کردین رو به عنوان جریمه پرداخت کنین.

* تغییر و استرداد بلیط برای کلاس های پروازی فوق، اگه کمتر از 24 ساعت قبل از پرواز انجام بشه، مستلزم پرداخت 40 درصد از نرخ بلیط به عنوان جریمه هست.

میزان جریمه ی استرداد بلیط برای خرید بلیط هواپیما کلاس های Q,M,N,L,O

* اگه بعد از خرید بلیط هواپیمای هر کدوم از کلاس های فوق تصمیم به تغییر یا استرداد بلیط تون بگیرین، در صورتیکه 24 ساعت قبل از پرواز این کار رو انجام بدین، باید 25 درصد از نرخخرید بلیط هواپیما رو به عنوان جریمه پرداخت کنین.

* تغییر و استرداد بلیط در این کلاس های پروازی، اگه کمتر از 24 ساعت قبل از پرواز باشه، جریمه ی پرداختی تون معادل 50 درصد از نرخی هست که زمان خرید بلیط هواپیما پرداخت شده است.

سایر قوانین استرداد بلیط ایرلاین کیش ایر

 

* مسافرانی که خرید اینترنتی بلیط هواپیما انجام داده باشند، برای استرداد و تغییر در بلیط هواپیما باید به سایتی که خرید بلیط هواپیما رو انجام دادن مراجعه کنن و نسبت به استرداد آنلاین بلیط اقدام کنن.

* برای پروازهایی که باطل شدن و یا تاخیر بیش از دو ساعت دارن، اگر مسافر در فرودگاه حضور داشته باشه باید بلیط رو مهر بزنه و در صورت عدم حضور در فرودگاه باید بلیط رو به دفتر ایرلاین ببرن و مهر بزنن البته ناگفته نماند که کیش ایر برای برگشت پول مسافر ها خیلی اذیت میکنه و یکی از سختگیر ترین ایرلاین ها در این زمینه میباشد.

اما چرا ؟ چون پرواز های کیش ایر تاخیر زیادی میخوره و کیش ایر با این روش سعی میکنه مسافر را از کنسل کردن بلیطش منصرف کنه

اخه این چه قانونیه ؟؟ تو این شرایط کرونا مسافر باید بره دفتر کیش کیر بعد بلیط و مهر کنه دوباره بلیط و بگیره ببره پست به ادرس کیش ایر پست کنه ما فرض میگیرم که مسافر بدون اینکه بدونه کرونا داره در این حالت چند نفر بخاطر این کار بیهوده به این بیماری مبتلا بشن؟ وقتی اسم مسافر تو لیست پرواز وجود داره این بازیا تو این شرایط واقعا تاسف باره!!

* لازم به ذکر هست که اگه خرید بلیط هواپیما رو با کارت های غیر قابل شارژ و هدیه که بدون نام و شماره حساب هستن انجام داده باشین، فرآیند استردا بلیط تون کند خواهد بود. در این شرایط باید شماره حساب معتبر و مورد تایید ایرلاین کیش ایر رو برای استرداد بلیط تون معرفی کنین.

* در صورت انجام خرید اینترنتی بلیط هواپیما، لازمه بدونین که بلیط تون غیر قابل انتقال به غیر هست و در زمان حضور در فرودگاه باید کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشین.

* اگه بعد از خرید بلیط هواپیما کلاس پروازی تون به هر دلیلی تغییر کرد، مسافر باید با مراجعه به دفتر مرکزی ایرلاین کیش ایر یا انجام استرداد آنلاین از طریق صدور MCO و یا دریافت نقدی ما به التفاوت تغییر کلاس اقدام کنه.

* بعد از انجام خرید اینترنتی بلیط هواپیما، فقط صاحب اصلی بلیط یا وکیل قانونی به همراه وکالتنامه ی رسمی، همسر و یا پدر و مادر شخص می تونه نسبت به استرداد بلیط اقدام کنه.

* اگر مسافر بزرگسال به جای مسافر کودک (2 تا 12 سال) پذیرش بشه، ما به التفاوت تعرفه ی دریافتی به عهده ی حساب بدهکار ایستگاه پذیرش کننده هست.

* در صورت حذف و یا قطع امکان استرداد آنلاین بلیط، مسافرانی که خرید بلیط هواپیما کیش ایر رو انجام دادن می تونن به واحد درآمد دفتر مرکزی ایرلاین و یا سایر دفاتر رسمی این ایرلاین در سراسر کشور، مراجعه و نسبت به استرداد بلیط شون اقدام کنن.

* اگر در حین خرید اینترنتی بلیط هواپیما، مسافر مسیر رو به اشتباه وارد کنه، باید بلیط هواپیما مجددا خریداری بشه و برای استرداد بلیط قبلی به دفتر مرکزی کیش ایر در تهران مراجعه کنن.

* در تمامی مراحل خرید بلیط هواپیما و یا استرداد آن، مسافر باید کاملا از قوانین آگاه باشه و اطلاع از این قوانین رو تایید کنه و بعد از آگاهی کامل نسبت به خرید بلیط هواپیما و استرداد بلیط اقدام کنه.

* نکته ی بسیار مهم که لازمه اطلاع داشته باشین این هست که، قوانین ذکر شده مربوط به خرید بلیط هواپیما و استرداد بلیط های سیستمی هست و برای استرداد بلیط بعد از خرید بلیط چارتر باید از قوانین مربوطه مطلع باشید

 

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی کیش ایر

شرکت هواپیمایی کیش، دارای مقاصد پرواز متفاوتی در سراسر دنیا به شرح زیر است:

مقاصد داخلی کیش ایر

مقاصد داخلی کیش ایر  شامل مسیرهای کیش، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، تبریز، بندرعباس، آبادان، یزد، کرمانشاه، عسلویه و ابوموسی میباشد.

مقاصد بین المللی کیش ایر
دبی و ابوظبی

، در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی، آماده خدمت رسانی به مسافران خود است. این شرکت علاوه بر ارائه کلاس پروازی اکونومی در اغلب خطوط هوایی خود، در برخی از مسیرهای پروازی از جمله مسیر تهران – کیش – تهران و تهران – مشهد – تهران، کلاس پروازی تجاری را نیز به مسافران خود پیشنهاد می نماید.

هواپیمای ایرباس A321

۲ فروند

حداکثر وزن برخاست: ۸۹ تن

فاصله نوک دو بال: ۳۵.۸۰ متر

طول: ۴۴.۵۱ متر

ارتفاع: ۱۱.۷۶ متر

بیشینه سرعت: ۸۲۸ کیلومتر بر ساعت

ظرفیت مسافر: ۱۷۰ نفر

تعداد صندلی:  ۱۴۲ اکونومی و ۲۸ بیزنس

هواپیمای ایرباس A320

۲ فروند

حداکثر وزن برخاست: ۷۳.۵ تن

فاصله نوک دو بال: ۳۴.۱ متر

طول: ۳۷.۶ متر

ارتفاع: ۱۱.۸ متر

بیشینه سرعت: ۸۷۰ کیلومتر بر ساعت

ظرفیت مسافر: ۱۸۰ نفر

هواپیمای FOKKER 100 

۳ فروند

حداکثر وزن برخاست:  ۴۵.۸۱۰ کیلوگرم

فاصله ی نوک دو بال: ۲۸.۰۸ متر

طول بدنه: ۳۵.۵۳ متر

ارتفاع: ۸.۵۰ متر

بیشینه سرعت: ۸۱۶ کیلومتر بر ساعت

ظرفیت مسافر: ۱۰۹ تا ۱۲۲ نفر

هواپیمای مک دانل داگلاس  

۷ فروند

حداکثر وزن برخاست: ۳۵.۳۲۹ کیلوگرم

فاصله نوک دو بال: ۳۲.۹ متر

طول بدنه: ۴۵.۱ متر

ارتفاع: ۹ متر

بیشینه ی سرعت: ۹۲۵ کیلومتر بر ساعت

ظرفیت مسافر: ۱۵۵ تا ۱۷۲

کترینگ کیش ایر

کترینگ شرکت هواپیمایی کیش، ذائقه ایرانی، سنت غذایی و تکنولوژی روز دنیا را سر لوحه اصلی خود قرار داده است از این رو با پیروی از استانداردهای جهانی، سرویس های غذایی خود را تهیه و به مسافرین محترم ارائه می دهد.
این کترینگ با بیش از 20 سال سابقه خدمت در صنعت تهیه و توزیع غذا، یکی از بزرگترین کترینگ های هواپیمایی کشور است که قادر به تولید و ارائه 10 هزار سرویس غذایی در روز می باشد. کترینگ کیش ایر با در اختیار داشتن کادری مجرب از 100متخصص تغذیه، هم اکنون در دو مرکز تهران و کیش مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مسافران خود می باشد.
از دیگر شاخصه های کترینگ کیش ایر، تضمین کیفیت، سلامت غذا و آسایش مسافران است، به این ترتیب تمامی پرسنل فعال در این بخش می کوشند تا علاوه بر عرضه مطلوب خدمات، کیفیت و تنوعی منحصر به فرد را در وعده های غذایی به مسافران خود ارائه دهند.

سرویس های غذایی مخصوص مسافران بیزینس کلاس

 

در پروازهای بیزینس کلاس از بدو پرواز به مسافران خدمات ویژه ای ارائه می شود. پذیرایی بیزینس کلاس در سه وعده  “صبحانه، ناهار و شام” با سرویس های غذایی گرم که دارای ویژگی های خاص از لحاظ کیفیت و تنوع است می باشد.

از آنجاییکه در وعده های ناهار و شام غذا توسط مسافران انتخاب می شود، دو نوع غذای گرم که ۵۰% گوشت سفید  و ۵۰% گوشت قرمز است در پروازها ارائه می شود.

حواشی کیش ایر

خبرسازترین پرواز کیش ایر، پرواز شماره ۷۰۷ این شرکت بود. هواپیمای این پرواز که قرار بود در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۷۴ از فرودگاه مهرآباد پرواز و در کیش به زمین بنشیند، در حین سفر ربوده شد و سرانجام در یک پایگاه نظامی در خاک اسرائیل فرود آمد.
هواپیماربا، مهماندار هواپیما، یک ایرانی 36 ساله به نام «رضا جباری» بود که در ظاهر هیچ هدف سیاسی از کار خود نداشت هرچند که بعدها به علت نبود رابطه دیپلماتیک میان ایران و اسرائیل، ماجرا رنگ سیاست به خود گرفت. در این حادثه هیچکس کشته یا مجروح نشد.
نکته آخر اینکه، مدیریت و پرسنل مجموعه کیش ایر، همواره در تلاش اند تا با افزایش ناوگان ملکی خود و خرید هواپیماهای پهن پیکر، گامی موثر در توسعه صنعت هوایی کشور بردارند و در راستای استانداردهای بین المللی به خدمت رسانی بپردازند که امید است هرچه زودتر به این مهم دست یابند.

 

اطلاعات تماس

پروازهای خروجی کیش ایر از ترمینال ۱ در فرودگاه مهرآباد انجام می شوند .

شماره های تماس ضروری ترمینال ۱:

افسر نگهبان (پلیس): ۶۱۰۲۲۶۶۵

مدیریت ترمینال: ۶۱۰۲۳۲۰۱

اطلاعات پرواز: ۶۱۰۲۳۱۸۳

ترافیک: ۶۶۰۳۶۷۴۶

فروش: ۴۴۶۹۰۱۴۶

اورژانس: ۶۱۰۲۳۲۸۰

حراست: ۶۱۰۲۳۰۹۰

اطلاعات تماس هواپیمایی کیش ایر

نشانی دفتر مرکزی کیش ایر در جزیره زیبای کیش:
جزیره زیبای کیش، میدان سنایی، جنب بازار مریم ، ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه سوم – واحد مدیریت
کد پستی: ۷۳۳۶۷-۷۹۴۱۹
نام مسئول: سرکار خانم نامور (امور اداری)
تلفن تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۵۷۲۹
فکس: ۰۷۶۴۴۴۵۵۷۲۵

دفتر مرکزی کیش ایر در تهران:
تهران – شهرک اکباتان – فاز اول – بلوار شهید نفیسی – مقابل ورزشگاه راه آهن – ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه اول
نام مسئول: جناب آقای سبحانی
تلفن: ۴۸۶۸۱۰۱۴ (فقط جهت امور اداری)
فکس: ۰۲۱۴۸۶۸۱۱۳۰
کد پستی: ۱۳۹۳۸۵۳۱۱۳
صندوق پستی: ۳۸۹ – ۱۳۹۵۵

پست الکترونیک: secretariat.kish@kishairline.com

هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی تابان

هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر تور

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

73 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا