ایرلاین ها

هواپیمایی ساها

هواپیمایی ساها

 

هواپیمایی ساها در سال 1369 منطبق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس و خدمات رسانی به مشتریان محترم را آغاز نمود. ساها از جمله شرکت های حمل و نقل هوایی قدیمی ، با بیشترین سابقه در صنعت هواپیمایی داخلی است. این هواپیمایی با استفاده از تیم مدیریت مجرب و کارکنان متخصص ، خدمت رسانی به مشتریان را با استاندارد های بالای فنی و عملیاتی در بستر جدیدی آغاز کرده و تضمین آرامش و امنیت و همچنین احترام به مشتری هدف قرار داده است. یکی از شاخص ترین موارد این هواپیمایی استفاده از بروز ترین تکنولوژی های دنیا در صنعت هوانوردی در کنار پرسنل جوان و با انگیزه جهت جلب رضایت مشتریان را می توان نام برد. توسعه همزمان و همسوی ناوگان هواپیمایی کشوردر کنار رشد توانمندیهای فنی و عملیاتی و ایمنی از شاخصه های مهم این ایر لاین در هدف گذاریهای خود بوده است. آموزش های مستمر کارکنان و توسعه ی زیر ساخت های عظیم هواپیمایی ساها از جمله اقداماتی است که مسئولان ذی ربط در جهت پیشبرد اهداف هواپیمایی بر میدارند. هم اکنون تیم برنامه ریزی ساها با هدف گذاری های دقیق در پی مقاصدی است که یا خدمت رسانی در آنها صورت نگرفته یا در صورت خدمت رسانی ، از کیفیت لازم برخوردار نبوده است.

خرید بلیط هواپیمایی ساها

 

 

برای خرید بلیط هواپیمایی ساها به ارزانترین نرخ موجود از وبسایت باباگردش روی تصویر بالا کلیک کنید.

ناوگان ساها

  • ناوگان ما شامل بویینگ 737 با بروزترین ابزارها و آموزش برای مسیر های محلی و منطقه ای می باشد. ساها در حمل و نقل هوایی با کلیه ی مدل های بویینگ ( 707 ، 727 ، 747 و 737 ) از تاریخ 1971 با نامی متفاوت مشغول به کار بوده است. ما دارای چندین آشیانه وسیع هستیم که می تواند 5 هواپیمای بزرگ جت را برای تعمیر ، نقاشی و بررسی مجدد نگه دارد.
  • مهمانداران

  • تیم مهمانداری ساها از مهماندارانی با گروه سنی جوان و متخصص تشکیل شده است که مطابق با استاندارد هایی از پیش تعیین شده گزینش شده اند. تمامی مهمانداران ساها پس از گذراندن دوره های مختلف تخصصی و ایمنی بر اساس استاندارد های جهانی ، آماده ی ارائه ی خدمات در محیطی حرفه ای می باشند و به نمایندگی از هواپیمایی ساها پذیرای مشتریان عزیزی هستند که شاهد نمونه ی بارز میهمان نوازی ایرانی خواهند بود.

    شرایط کنسلی هواپیمایی ساها

 

  • کیترینگ های هواپیمایی ساها
  • كترینگ هوایی یكی از حساس ترین نوع کیترینگ است که مهمترین عنصر کیفی در یک ایرلاین را نیز شامل می شود چرا که ارائه و سرویس دهی مطلوب وعده های غذایی تاثیر به سزایی در میزان رضایتمندی مسافران شرکت های هواپیمایی دارد.

    در این بخش شركت های هواپیمایی، یا آشپزخانه و سامانه های اغذیه پیشرفته و کارآمدی را برای سرویس دهی به مسافران خود به خدمت می گیرند و یا خود دارای تاسیسات کیترینگ هستند که در هر دو صورت می بایست وعده های غذایی تهیه شده ۳ الی ۱۲ ساعت پیش از پرواز و با استفاده از خودروهای مجهز به تجهیزات خنک کننده با دمای استاندارد به فرودگاه مورد نظر حمل و پس از قرارگیری در كانتینرهای مخصوص به داخل هواپیما منتقل شوند.

    وعده های غذایی هواپیما به طور معمول 10 الی 15 دقیقه پس از پرواز در میان مسافران توزیع می شوند.

    کیترینگ های فعال در بخش هوایی، به دلیل شرایط ویژه ای که جهت سرو غذا در هواپیما وجود دارد، بیشتر از غذاهای نیمه آماده، کنسروی و کم حجم و با توجه به تغییر ذائقه مسافران در پرواز از میزان چاشنی و ادویه متفاوتی در غذاها استفاده می کنند.

    کیترینگ غذایی، در پروازهای صبحگاهی به طور معمول مواد غذایی حاوی درصد بالایی از قند برای تامین انرژی بیشتر، در پروازهای ظهر مواد غذایی مرکب از قندها و پروتئین ها و هنگام شب غذاهای فیبری، کم حجم و زود هضم پروتئینی را شامل می شود که مطابق با فصول سال قابل تغییر است.

    در مسیرهای خروجی از مبدا نیز معمولا غذاهای گرم و در مسیرهای بعدی از غذاهای سرد استفاده میشود و در پروازهای بیش از ۱۲۰ دقیقه انواع خورش ها نیز قابل سرو است.

    هواپیمائی ساها در امور کیترینگ جهت سرویس دهی مطلوب به مسافرین و پرسنل در تهیه بهترین مواد غذایی با هماهنگی متخصصین تغذیه و کنترل کیفیت مواد غذایی خام تهیه شده توسط متخصصین بهداشت و همچنین ارائه دستورالعمل ها جهت سرویس و نگهداری وسایل و تجهیزات پرداخته و آنها را در راس دستور کار خود قرار داده است تا بتواند رضایت کامل مسافران را در امر پذیرایی به خود جلب نمایید.

بلیت الکترونیکی

 

سند و توافق قراردادی لازم الاتباع فی مابین مسافر و شرکت حمل کننده است که به صورت رسید الکترونیک یا برنامه مسافرت ارائه می شود و شرایط قرارداد در آن مندرج است

محدودیت زمان بلیت

 

اعتبار بلیت بر اساس قرارداد می تواند یک ماهه ،سه ماه ، شش ماهه و یا یک ساله تعیین گردد

ابطال و استرداد

 

در بعضی از بلیت ها توافق می گردد که در صورت امتناع مسافر از مسافرت اجازه داشته باشد بلیت مربوطه را به ساها مسترد کرده و پس از کسر هزینه های مترتبه ما بقی وجه خود را دریافت نماید

مالیات ها و عوارض دولتی

مالیاتها و عوارض دولتی مترتب بر بلیت می تواند شامل مالیات و عوارضی باشد که توسط قانون در ارتباط با حمل و نقل هوایی وضع شده است. لذا ،ممکن است این مالیاتها و عوارض سهم قابل توجهی از هزینه مسافرت هوایی را شامل شوند که یا در سر جمع بهای مسیر مسافرت لحاظ می شود و یا به صورت جداگانه در قسمت مالیات /عوارض بلیت درج شده و در سر جمع قیمت بلیت قابل دریافت است. بنابراین، ممکن است مسافر ملزم به پرداخت مالیات یا عوارضی باشد که بعد از صدور بلیت وضع شده اند

 

مدارک سفر

 

بلیت ، گذرنامه (کارت ملی برای پروازهای داخلی) ، ویزای کشور مقصد در صورت مسافرت خارجی ، مدارک پزشکی مربوطه در صورت سابقه بیماری ، بیمه سفر و هرگونه مدارکی که در طول سفر ممکن است نیاز باشد.

تاخیر و لغو پرواز

 

ممکن است به لحاظ ایمنی ویا هر دلیل دیگری که ایمنی پرواز را به خطر بیاندازد ، پرواز از قبل رزرو شده، باطل شده یا با تاخیر مواجه شود در این حالت صبر و شکیبایی مسافر می تواند کمک شایانی به جبران آن نماید

وضعیت پرواز

 

همیشه با توجه به رعایت اصول ایمنی سعی بر این است که پرواز طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام گردد

پیش بینی تاخیر یا لغو پروازها

 

ممکن است از قبل به علت بدی هوا یا هر علت دیگری که ایمنی پرواز را به مخاطره بیاندازد تاخیر یا باطلی پروازی اعلام گردد

 

خدمات زمان لغو یا تاخیر

 

اگر پروازی با تاخیر ویاباطلی مواجه شود به جهت تکریم مسافر سعی می شود این مهم از پیش و از طریق تلفن و یا پیامک به اطلاع مسافرین رسانده شود اگر پروازی با تاخیر بیش از حد ویا با باطلی مواجه شود به جهت تکریم مسافر سعی می شود به لحاظ تغذیه و رساندن هرچه سریعتر مسافر به مقصد از کلیه امکانات بهره جست که این مهم تابع دستورالعملی است که در دفاتر ایستگاهها موجود و عملیاتی می باشد

زمان حضور در فرودگاه

حداقل زمان لازم برای حضور مسافر در فرودگاه جهت پذیرش در پروازهای داخلی یک ساعت و نیم قبل از زمان پرواز و در پروازهای بین المللی سه ساعت قبل از پرواز است.

ممانعت از سوار شدن به دلیل تکمیل ظرفیت

 

اگر چه شرکت حمل کننده نهایت تلاش خود را جهت تامین صندلی در ازای هر رزرواسیون تایید شده به عمل می آورد، لیکن این امر تضمین قطعی برای صندلی خالی تلقی نمی گردد و در صورت عدم امکان پذیرش مسافر در فرجه های زمانی تعیین شده، علیرغم داشتن جای تایید شده ،به دلیل نبود ظرفیت و صندلی خالی هواپیما، نحوه جبران خسارت براساس مقررات و رویه های اجرایی حاکم بر شرکت حمل کننده می باشد که جزئیات آن در دفتر شرکت هواپیمایی موجود است

 

-2- فقدان و يا آسيب ديدگي جامه دان: Lost baggage

1-6-2- در صورت فقدان و يا آسيب ديدگي جامه دان و بار همراه، شركت حمل كننده براساس دستورالعمل پيگيري، جستجو و يا جبران خسارت خود (وفق پيمان ورشو) موظف به تأمين رضايت مسافران ميباشد.
2-6-2- مسافردر صورت فقدان و يا آسيب ديدگي جامه دان و بار همراه،لازم است، بلافاصله (قبل از ترک فرودگاه) گزارش و ليست محتويات آن را به شركت حمل كننده ارائه فرمايند.
3-6-2- در صورت تأخير در تحويل جامه دان و بار همراه، ضروري است مسافرحداكثر ظرف مدت 21 روز نسبت اعلام مراتب بصورت كتبي(برابر فرم ذيربط) به شركت حمل كننده اقدام فرمايند

اطلاعات اولیه در هنگام سفر با هوایی ساها

 

اطلاعات کلی راجع به مسیر پرواز , شماره پرواز ،مدت زمان احتمالی پرواز با شرکت هوایی ساها , شماره تلفن هتل و سرپرست گروه را, نزد خود داشته باشید و از همراه داشتن پاسپورت معتبر و در صورت لزوم ویزا و کلیه مدارک مرتبط با سفرخود اطمینان حاصل نمایید . به دلیل شباهت بعضی چمدانها بهتر است خودتان یک نشان و علامت روی آن نصب کنید یا مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی،شماره تلفن و آدرس خود را نوشته و در چمدان قرار دهید. در صورت داشتن بیماری خاص سوابق پزشکی خود را همراه داشته و به پرسنل هواپیمایی ساها در زمان خرید بلیط و قبل از سوار شدن به هواپیما اطلاع دهید . سعی کنید زودتر به قسمت کانتر پذیرش شرکت هواپیمایی ساها در فرودگاه مراجعه کنید تا در صورت هرگونه مشکل احتمالی زمان کافی برای حل آن داشته باشید و پرواز را از دست ندهید. جهت پروازهای داخلی با شرکت هواپیمایی ساها میبایست حداقل 2 ساعت قبل از پرواز و جهت پروازهای خارجی حداقل 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید. کانتر پذیرش مسافر شرکت هواپیمایی ماهان در پروازهای داخلی 30 دقیقه قبل از پرواز و در پروازهای خارجی 60 دقیقه قبل از پرواز بسته می شود (بدیهی است شرکت هواپیمایی ساها هیچ گونه مسئولیتی در قبال پذیرش مسافرین ای که بعد از زمان های فوق به کانتر مراجعه کنند نخواهد داشت). هنگام حضور در فرودگاه در صورت هر گونه پرسش احتمالی ترجیحا” از کارمندان شرکت هواپیمایی ساها اطلاعات کسب کنید. هنگام حضور در سالن انتظار به بلندگوی اعلام فرودگاه توجه کنید،چون ممکن است به دلایل گوناگون اعم از مشکلات جامه دان ،اداره گذرنامه ,دریافت فیش و حتی بررسی مجدد مدارک و غیره اسم یا اطلاعات مربوط به شما یا پرواز شما اعلام گردد. در هنگام ورود و خروج از هر کشور در پروازهای خارجی به مهر ورود و خروج و تاریخ درج آنها در گذرنامه دقت کرده و در صورت وجود اشکال سریعا” موضوع را پیگیری کنید.

 

دفتر مرکزی هواپیمایی ساها

تهران- خيابان آيت ا… سعيدی-65 متری فتح

تلفن : 66630101
تلفن : 66627284
فکس: 66698016
کدپستی: 1387831361
info@sahaair.com: آدرس ایمیل

 

هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی تابان

هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر تور

هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ساها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا