بلیط هواپیما

بلیط هواپیما تهران به کیش

جست و جوی بلیط تهران کیش در سایت نیلی چارتر

جهت مشاهده و جستجوی بلیط تهران به کیش از بخش جستجو مبدا که همان تهران و مقصد یعنی کیش را انتخاب کنید، سپس تاریخ سفر انتخاب کنید و روی جستجو کلیک نمایید… لیست پروازها برای شما نمایش داده می شود. در مسیرهایی که پروازهای متفاوت و زیادی وجود دارد لیست پروازها بر اساس ارزانترین نرخ به ترتیب تا گرانترین نمایش داده می شود.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران کیش

لطفا دقت نمایید شما اطلاعات دقیق هر پرواز که شامل نوع ایرلاین، ساعت حرکت،  تعداد صندلی باقیمانده، مدت پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده کنید، درضمن از قسمت «جزییات بیشتر » اطلاعات تکمیلی را مطالعه نمایید. با زدن گزینه انتخاب وارد مرحله بعد خواهید شد، اطلاعات مسافران شامل نام و نام خانوادگی شماره پاسپورت در مسیرهای خارجی و کد ملی در مسییرهای داخلی و اطلاعات تکمیلی دیگر را وارد نموده و دکمه پرداخت را بزنید. دراین مرحله وارد بانک شده و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود می توانید هزینه را پرداخت نمایید و بلافاصله بعد از پرداخت بلیط برای شما صادر خواهد شد.

رزرو بلیط هواپیمای تهران کیش 

رزرو آنلاین بلیط هواپیما یکی از بهترین روش‌ های خرید بلیط است. از طرفی قابلیت رزرو آنلاین بلیط هواپیما این امکان را برای شما فراهم می‌ کند تا بدون اتلاف وقت و مراجعه به مکان های آژانس های مسافرتی، در منزل خود بلیط مورد نظرتان را تهیه کنید. شما برای مشاهده آخرین وضعیت قیمتی و یا ظرفیت های موجود به مقصد مورد نظر می بایست، ابتدا در بخش جست و جوی سایت نیلی چارتر، مبدأ، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت، تعداد مسافران و نوع سفر خود اعم از اکونومی، بیزینس و فرست را مشخص کنید تا لیستی از بلیط هایی که با شرایط شما سازگاراست پیش روی شما قرار بگیرد. برای سهولت بیشتر می توانید از گزینه های فیلتر ایرلاین مورد نظررا بیابید.

ما درسایت نیلی چارتر پیشنهادات بیشماری برای خرید بلیط تهران به کیش را به شما می دهیم، تا شما با توجه به خواسته ها و نیازتان بلیط هواپیما مورد نظر خودتان را بیابید. خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به کیش و همچنین بلیط هواپیما کیش به تهران برای بازگشت از سفرتان، به صورت 24 ساعته در این سایت امکان پذیر است.

چه عواملی بر روی قیمت بلیط چارتر تهران کیش تاثیر می گذارند؟

مهم ترین عامل درتعیین قیمت بلیط چارتر شرکت چارتر، فصل سفر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی است.

بلیط چارتر پرواز تهران کیش

درمیان پروازهای چارترکیش، بلیط چارتری تهران کیش یکی از پرترددترین پروازها به شمارمی ‌رود. برای خرید بلیط چارتر تهران کیش در مسیر رفت و یا خرید بلیط چارتر کیش تهران درمسیر برگشت کافی است پروازهای تهران کیش را به صورت رفت و برگشت در نیلی چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران کیش چارتر و یا بلیط هواپیما کیش تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌ آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر، می ‌توانید به بلیط هواپیما چارتر تهران به کیش و پرواز چارترکیش به تهران دسترسی پیدا کرده و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران کیش چارتری نمایید.

بلیط های چارتری تهران کیش چطور بلیطی هستند؟

بلیط های چارتری بلیط هایی است که از قبل برخی از آژانس های مسافرتی صندلی های یکی از پروازهای شرکت های هواپیمایی را اجاره می کنند. بدین معنا که یکی از آژانس های مسافرتی همه صندلی های یک هواپیما یا بخشی از آن را برای مدت معینی اجاره می کنند و خود به فروش می رسانند اصلاحا می گویند چارتر می کنند و به این آژانس “چارترکننده” می گویند. این بلیط ها به تورهای گردشکری یا به صورت انفرادی به فروش می رسد. نیلی چارتر برترین ارائه کننده بلیط چارتر تهران کیش  می باشد.

چارترکننده پرواز تهران کیش

چارترکننده شخص یا آژانس هواپیمایی است که تعدادی یا تمام بلیط‌های یک هواپیما را پیش‌خرید می ‌کند که اگر تمام صندلی های یک پرواز را اجاره کند، می‌ تواند تاریخ پرواز و قیمت بلیط را تعیین کند. البته باید توجه داشت که چارترکننده ملزم به قیمت‌ گذاری بلیط در محدوده‌ای است که «سازمان هواپیمایی کشوری» تعریف کرده است.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش

قیمت بلیط هواپیمای کیش با توجه به متغیرهایی همچون زمان حرکت، کلاس پرواز و … متفاوت است. شما عزیزان برای رزرو بلیط هواپیمای کیش سه انتخاب دارید. یکی انتخاب سیستمی است که در این روش باید مبلغ بیشتری پرداخت کنید. دوم بلیط لحظه آخری، که ارزان ‌ترین نوع بلیط کیش است؛ و سوم بلیط رفت و برگشت که از بلیط های سیستمی ارزان ‌تر است.

همچنین به ازای پرداخت مبلغ کمتری می ‌توانید بلیط چارتری تهیه کنید. ذکر این نکته هم ضروری است که بلیط ‌های رفت و برگشتی قابلیت کنسل کردن ندارند.

قیمت بلیط چارتر هواپیمای تهران کیش

با توجه به لحظه ای بودن نرخ های چارتر، بلیط های آن همیشه قیمت ثابتی نخواهند داشت اما معمولا و در بیشتر ایام سال، بلیط های سیستمی از چارتر گران تر می باشند.مطابق قوانین، قیمت بلیط های پرواز چارتری برای تمامی گروه های سنی یکسان محاسبه می شود.

رزرو بلیط هواپیما تهران کیش از نیلی چارتر

شما به 2 صورت اینترنتی و تلفنی میتوانید نسبت به رزرو بلیط موردنظر خود از نیلی چارتر اقدام نمائید.

خرید اینترنتی بلیط تهران کیش هواپیما

کافیست از بالای صفحه در نظر گرفته شده مراحل زیر را به ترتیب دنبال نمائید:

– از گزینه های بالای صفحه ، تاریخ رفت را وارد کرده و بر روی دکمه ی “جستجو” کلیک کنید.

– از جدول لیست پروازها، بلیط موردنظر را انتخاب کنید.

– اطلاعات مسافر را به صورت دقیق وارد نمائید.

– در آخرین مرحله و پس از تأیید اطلاعات مسافر و پس از واریز وجه، لینک دانلود بلیط برای شما فعال می گردد.

خرید بلیط تهران کیش بصورت تلفنی

در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان مربوطه آماده پاسخگویی به شما مسافران محترم جهت خرید بلیط و ارائه خدمات دیگر میباشند.

بلیط هواپیما تهران کیش کیش ایر

قیمت بلیط هر ایرلاینی بر اساس خدمات پرواز ، کیفیت پذیرایی ، پرسنل آموزش دیده و …. متغیر خواهد بود. اگر تمایل دارید که با پرواز کیش ایر سفر کنید، کافیست از فیلتر ایرلاین، گزینه مربوط به آن را انتخاب کنید.

قیمت بلیط هواپیما تهران کیش ماهان

در بلیط های پرواز سیستمی، ایرلاین ها موظفند که نرخ بلیط را با حداکثر نرخ ارائه دهند. به همین علت نیز بلیط هواپیما تهران کیش ماهان به دلیل ارائه خدمات پروازی باکیفیت و همچنین استفاده از بهترین ناوگان هوایی موجود، نسبت به سایرین گران تر است.

بلیط هواپیما تهران کیش چارتر

بلیط های پرواز چارتری به دلیل نرخ های پایین تر نسبت به سیستمی، نزد مسافران از تقاضای بالایی برخوردارند.

بلیط چارتر تهران کیش قابل کنسل شدن نیستند و در صورت عدم استفاده از پرواز، مبلغ هزینه شده از بین خواهد رفت.

در برخی از مواقع که تقاضای خرید بلیط افزایش می یابد، قیمت بلیط های نوع چارتر ممکن است از سیستمی نیز بیشتر شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا