ایرلاین ها

هواپیمایی کارون

هواپیمایی کارون

 

عنوان این شرکت در فرایند تاریخی خود، بدلیل تغییرات مدیریتی و مالی و سرمایه گذاری، در سالهای مختلف از “خدمات هوایی”  به  شرکت “حمل ونقل هوایی” و سپس  “شرکت هواپیمای نفت-ایران” و از سال 1395 به ” شرکت هواپیمایی کارون”  تغییر نام یافته و از سال 1398 به بخش خصوصی واگذار گردید.
در حال حاضرشرکت هواپیمایی کارون دارای: 5 فروند هواپیمای فوکر 50 با ظرفیت 50 مسافر، 5 فروند هواپیمای فوکر 100 با ظرفیت 100 مسافر می باشد.
این شرکت با استفاده از مدیریت کارآمد وبا استفاده از کارکنان غیور و توانمند خود، بدنبال اهداف کوتاه و بلند مدت خود ، بمنظور توسعه و گسترش ناوگان، مبادرت به انجام اقدامات متعدد در عرصه های مختلف نموده  و بروز رسانی خود را با همتایی بی بدیل با صنعت هوانوردی جهان ، تعقیب و مد نظر دارد.

خرید بلیط هواپیمایی کارون

 

 

برای خرید بلیط هواپیمایی کارون به ارزانترین نرخ موجود از وبسایت باباگردش بر روی تصویر بالا کلیک کنید

کیترینگ هواپیمایی کارون

 

امروزه با توجه به صنعتی تر شدن جوامع تمایل به استفاده از سرویس های آماده افزایش یافته و صنعت گردشگری ، به طبع آن در صنایع هوانوردی ، كشتیرانی ، ریلی و جاده ای ، هتلداری ، مجالس ، سمینار ها رشد روز افزونی را به خود اختصاص داده است از این رو شركت هواپیمایی کارون به عنوان قدیمی ترین و ایمن ترین هواپیمایی ایران به موضوع فوق اهمیت بسیاری داده و با رعایت استاندارد ها و دستور العمل های روز دنیا سعی در ارتقاء سطح كیفی كیترینگ و اهمیت دهی به امر تغذیه در صنعت هوانوردی نموده است.
در این راستا با مطالعه و تحقیق توسط تیم تخصصی و كارشناسی به این مقوله پرداخته است.
از بدو تاسیس شركت هواپیمایی کارون و با توجه به حجم بالای پرواز ها از مبدا اهواز به منظور كنترل دقیق نیاز های خود به سرویس های كیترینگ را توسط كیترینگ شركتی اهواز تامین نموده و با توجه به افزایش و توسعه پرواز ها از سایر فرودگاه های كشور تاسیس كیترینگ تهران را در دستور كار خود دارد.

قوانین کنسلی پرواز کارون

 

شرایط ابطال برای تاخیر بیش از 2 ساعت:

  • بلیط های ممهور به مهر ایستگاه حاوی متن “تاخیر بیش از دو ساعت” و یا “ابطال پرواز بدلیل شرایط جوی” و همچنين ممانعت پزشکی بطور کامل قابل استرداد می باشد.
  • بليت الکترونیکی يا کاغذی مسافرانی كه پرواز داخلی اول يا پرواز داخلی دوم خود را به علت تاخير يا ابطال پرواز داخلی اول و يا پرواز داخلی دوم (كه قرار بوده توسط يكی از شركتهای هواپيمایی طرف توافق انجام شود) از دست داده اند از هرگونه هزينه كسر ابطال بليت (CRCN) معاف خواهند بود، مشروط بر اينكه تاريخ صدور اين بليت قبل از تاريخ پرواز باطل شده باشد.
میزان بار مجاز در پرواز کارون چقدر است؟

میزان مجاز بار به کلاس پرواز و کلاس نرخی بلیط بستگی دارد. هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما می‌توانید میزان بار مجاز را در اطلاعات بلیط ببینید. طبیعی است که اگر میزان بارتان بیش از حد مجاز باشد، باید جریمه پرداخت کنید.

قوانین پرواز کارون برای خانم های باردار چیست؟

بارداری اول تا انتهای هفته 36 و مهر پزشک متخصص زنان و زایمان ،بارداری دوم تا انتهای هفته 32 و تشخیص پزشک و مهر و تاریخ.در صورت وجود هرگونه عارضه پزشکی در دوران بارداری مانند سن و … نامه تایید پزشک متخصص

اقلام غیر مجاز در پرواز کارون چیست؟

اشیای نوک تیز اعم از تیغ ، چاقو ، شمشیر ، قیچی و …کالاهای ورزشی اعم از تیروکمان ، تخته اسکی ، اجزای تفنگ ها ، اسلحه .ابزار آلات اعم از تبر ، تیشه ، آچار .اقلام دفاع شخصی اعم از مواد شیمیایی ناتوان کننده ، وسایل شوک یا گیج کننده و سایر اقلام مخاطره آمیز که امنیت پرواز را به خطر بیاندازد.

پس از خرید بلیت هواپیمایی کارون ، امکان تغییر نام و نام خانوادگی وجود دارد؟

 

در پرواز داخلی یا خارجی، امکان تغییر نام و نام خانوادگی در بلیط سیستمی وجود ندارد.

شرایط خرید بلیت نوزاد هواپیمایی کارون

زیر هفت روز و مادر کودک،با رعایت پذیرش بیمار و نامه ی پزشک.

حقوق مسافردر هواپیمایی کارون

 

– ساعات مندرج بر روی بلیت یا رسید مسافر، ساعات حرکت هواپیما می باشد. مسافر می بایست در زمانهای تعیین شده از سوی شرکت حمل کننده ، جهت انجام تشریفات قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند. بدیهی است عدم حضور مسافر در زمانهای تعیین شده به منزله انصراف وی از پرواز تلقی گرديده و شرکت هواپیمایی مبرا از هرگونه مسئولیتی در قبال پذیرش مسافر پس از انقضاء زمان ذكر شده مي باشد و لذا طبق مقررات ، وجوه پرداختی اوليه مسافر پس از اعمال کسورات مربوطه ، قابل تصفیه و استرداد مي گردد.
– حداقل زمان لازم برای حضور مسافر در فرودگاه، جهت پذیرش در پروازهای داخلی یک ساعت و نیم و درپروازهای بین المللی سه ساعت قبل از ساعت پرواز مندرج در بلیت خواهد بود.
– پرواز به علت عدم حضور مسافر در موعد مقرر، به تاخیر نخواهد افتاد و در اینگونه موارد هیچگونه مسئولیتی متوجه شرکت حمل کننده نمي باشد.
– مالیاتها و عوارض دولتی مترتب بر بلیت می تواند شامل مالیات و عوارضی باشد که توسط  قانون در ارتباط با حمل و نقل هوایی وضع شده است.
لذا ممکن است این مالیاتها و عوارض سهم قابل توجهی از هزینه مسافرت هوایی را شامل شوند که  يا به صورت مجموع در بهاي بلیت لحاظ مي شود و یا به صورت جداگانه در قسمت مالیات /عوارض درج شده و در مجموع قيمت بليت قابل دريافت مي گردد. ضمنا ممکن است مسافر ملزم به پرداخت مالیات یا عوارضی باشد  که  بعد از صدور بليت وضع شده اند .
– قرار دادن هرگونه کالای خطرناک در جامه دان و یا حمل آن بصورت همراه ممنوع می باشد
راه های ارتباطی با هواپیمایی کارون
تهران: فاز یک شهرک اکباتان، بلوار نفیسی, پلاک11
اهواز: فرودگاه بین المللی – ترمينال پروازهای داخلی
کد پستی دفتر مرکزی تهران: 1393784178
تلفن تماس دفتر مرکزی: 47225 – 021
دفتر فروش تهران: 61023332 – 021
دفتر فروش اهواز: 34432736 – 061
ایمیل: info@karunair.ir

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا