ایرلاین ها

هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج

 

شروع فعالیت های شرکت هواپیمایی معراج به سال هایی نه چندان دور باز می گردد. ایرلاین معراج در سال ۱۳۸۹ با اخذ مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی معراج در تهران قرار گرفته است. مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه است که یکی از فعالین در عرصه ی هواپیمایی می باشد.

خرید بلیط هواپیمایی معراج

 

 

 

شما میتوانید برای خرید بلیط هواپیمایی معراج از وبسایت باباگردش رو تصویر بالا کلیک کنید

 

ناوگان هوایی معراج

 

در حال حاضر معراج دارای ۱۱ فروند هواپیمای مسافربری است که از این تعداد ۲ فروند هواپیما از نوع ایرباس ۳۰۰ و ۳ فروند هواپیمای دیگر از نوع ایرباس ۳۲۰ هستند. این شرکت همچنین دارای ۱ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ و ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ و ۱ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ و نیز ۲ فروند هواپیمای فالکن ۵۰ نیز می باشد که البته دولتی هستند و در مسیرهای مسافربری استفاده نمی‌شوند. البته، ایرلاین معراج به منظور توسعه برد پروازهای خود به دنبال خرید هواپیماهای جدید و تجهیز ناوگان هوایی است

قطب اصلی ایرلاین معراج

 

، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و قطب دوم پروازی آن، فرودگاه بین‌المللی کیش و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد است. همچنین این ایرلاین دارای قطب پروازی بین المللی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی نیز می باشد.

 

مسیرهای پروازی هواپیمایی معراج

 

مسیرهای پروازی هواپیمایی معراج به برخی از شهرهای مهم ایران از جمله: تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کیش، کرمانشاه پرواز دارد.

همچنین از بین مقاصد بین المللی ایرلاین معراج می توان از: کشورهای ترکیه، مالزی، عراق، کویت و امارات نام برد.هواپیمایی معراج در این کشورها دارای شعبات فعال می باشد و در حال حاضر نیز ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مسافران و مشتریان خود را عهده دار است.

از دیگر فرودگاه ها و مقاصد داخلی این شرکت می توان از: فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، فرودگاه دزفول، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کرمانشاه، فرودگاه دیرستان جزیره قشم، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نام برد.

در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما معراج را دارید به لینک خرید بلیط این صفحه مراجعه کنید.

دیگر مسیرهای بین المللی این ایرلاین نیز عبارتند از: فرودگاه وارنا بلغارستان که به صورت فصلی پرواز می کند، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در شهر ایروان ارمنستان، فرودگاه بین‌المللی تفلیس گرجستان، فرودگاه بین‌المللی سوچی روسیه، فرودگاه پالکوو روسیه، فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو در شهر مسکو روسیه، فرودگاه بین‌المللی نجف در عراق که پروازهای آن به صورت فصلی انجام می گیرد، فرودگاه اسپارتا سلیمان دمیرل در اسپارتا ترکیه که پروازها به صورت چارتری انجام می پذیرد، فرودگاه بین‌المللی نیو ایرپورت درشهر استانبول ترکیه، فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در شهر استانبول ترکیه، فرودگاه عدنان مندرس در شهر ازمیر ترکیه، فرودگاه بین‌المللی جایپور هند که پروازها به آن به صورت چارتری انجام می گیرد، فرودگاه بین‌المللی کویت، فرودگاه قونیه ترکیه که پرواز به آن به صورت فصلی انجام می گیرد، فرودگاه بین‌المللی دبی امارات متحده عربی که پروازهای آن به صورت چارتری است، فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی در شهر بانکوک تایلند، فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی در شهر دهلی هند و در آخر فرودگاه بین‌المللی بغداد عراق که پرواز به آن به صورت فصلی صورت می پذیرد.

لوگو معراج

آیا می دانید آرم و لوگوی شرکت هواپیمایی معراج نشان دهنده ی چیست؟

این نشان، ترکیبی است از دایره با دو بال به صورت نمادین که به مفهوم پرواز می باشد. دایره ای که در لوگو می بینیم در ابتدا نقطه ‌ای گسترده شده است و نمادی از مفاهیمی همچون: حرکت، کمال و یکپارچگی است. البته می توان آن را نمادی از حرکت و توالی زمان و نشانه ای از آسمان و حرکت اجسام موجود در آسمان نیز در حول دایره ی در لوگو که می توانید نشان از دواری باشد نیز، به حساب آورد. فلسفه ی استفاده از رنگ‌های آبی و قرمز نیز، نشان دهنده ی ترکیب رنگ سازمانی این شرکت هواپیمایی است. در واقع رنگ آبی لوگو، به معنای آرامش و لذت ‌بردن است، رنگ قرمز نمادی از زندگی است و جذب قدرت. همچنین از نظر روانشناسی رنگ رنگ قرمز، هیجان و انرژی مثبت را به افراد منتقل می‌کند. اطلاعات شرکت هواپیمایی معراج دلیل انتخاب این لوگو برای شرکت هواپیمایی معراج این بوده است که این لوگو در نهایت می خواهد به مسافرانش، مفهومی از حرکت، آرامش، لذت بردن و انرژی مثبت به همراه هیجان را در پروازهایی که در این شرکت می شود، نشان دهد. آیا می دانید شعار این شرکت لذت پروازی مطمئن است؟ در واقع روانشناسی این لوگو به ما می گوید که تمامی عناصرش به زبان سمبلیک می خواهد همین شعار را برای ما بازگو کند.

شرکت هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی است

 

شرکت هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی است اما، قضیه از چه قرار است؟ در سال ۱۳۹۵، شرکت هواپیمایی معراج با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک و سیاسی دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه فعلی کشورمان، از سیدنی به تهران پرواز کرد و با مدت زمان ۱۷ ساعت رکورد طولانی ‌ترین پرواز ایرانی را به دست آورد. نکته ی دیگری که درباره ی این سفر جالب است این است که، این پرواز بدون توقف و سوخت گیری به صورت مستقیم از مبدا تا به مقصد انجام شد و رکورد پروازهای طولانی سابق را شکست.

 

در ادامه با باباگردش همراه باشید تا به اتفاق هم تاریخچه، اطلاعات، کلاس های پروازی و اطلاعات و مقررات لازم برای مسافران این ایرلاین را مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

اطلاعات پزشکی هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج برای هر گونه کمکی جهت اطلاع ازمسایل پزشکی در خدمت مسافرین محترم خواهد بود.

هر گونه شکستگی، عمل جراحی، بخیه، بارداری، حساسیت و موارد مشابه می بایست جهت تطبیق با قوانین مسافرت هوایی در قسمت کانتر به متصدی کانتر اعلام گردد تا در صورت عدم اشکال پروازی با مجوز پزشک مبادرت به مسافرت نمایند. (شایان ذکر است پزشک مقیم در فرودگاه مجاز به صدور مجوز نمی باشد.)

 

قوانین پرواز معراج برای خانم های باردار

 

مادران عزیز باردار می بایست توجه نمایند که مسافرت تا 28 هفته با تاییدنامه پزشک متخصص زنان و زایمان بلامانع می باشد و تحت هر عنوان به منظور محافظت از سلامت جنین و مادر از 28 هفته تا 36 هفته مسافرت هوایی طبق قوانین هواپیمایی کشوری داخلی و بین المللی ممنوع است.

کترینگ هواپیمایی معراج

 

  • هواپیمایی معراج در حال حاضر با بررسی و ارزیابی دائمی تمامی تامین کنندگان کیترینگ در کشور همواره سعی در انتخاب بهترین و با کیفیت ترین عرضه کنندگان را دارد که پس از تعیین تامین کننده کیفیت و نوع کترینگ ارائه شده بطور دائمی توسط کارشناسان این شرکت بررسی و همواره راهکار مناسب جهت بالا بردن کیفیت ونوع پذیرایی ارائه میگردد.

  • ارائه پذیرایی مناسب ومنطبق با ذائقه مسافرین محترم یکی از اهداف هواپیمایی معراج میباشد که بدون شک راهنمایی و ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط شما مسافرین محترم کمک شایانی به انجام هر چه بهتر و مناسب تر آن مینماید.

بار مجاز معراج

 

  • بار مجاز اکونومی 20 کیلوگرم و در بیزنس 30 کیلوگرم است و نوزاد 10 کیلوگرم و بار مجاز کابین 5 کیلوگرم می باشد.
  • بموجب بند 7-3 تفاهمنامه چند جانبه شرکت های هواپیمایی داخلی (هما،اسمان،ماهان،کیش ایر،قشم ایر،کارون،آتا،معراج،تابان،کاسپین،سپهران و وارش) در خصوص استرداد بلیط آن دسته از مسافران که پرواز خود را از دست داده اند، موارد زیر ضروری است:

 

کلاس های پروازی تغییر تاریخ تا 4 ساعت مانده به پرواز کنسلی از زمان صدور تا 72 ساعت مانده به پرواز کنسلی از 72  ساعت تا 4 ساعت مانده به پرواز از دست دادن پرواز از 4 ساعت مانده به پرواز
P ندارد ندارد ندارد ندارد
Y 40% 40% 50% 70%
B 30% 30% 40% 60%
M 20% 20% 30% 50%
H 20% 20% 30% 50%

 

تاخیر بیش از دوساعت

  1. بلیط الکترونیک و کاغذی آن دسته از مسافرانی که پرواز داخلی اولی و یا دومی خود را به علت تاخیر بیش از دو ساعت و ابطال پرواز اول با پرواز دوم که قرار بوده است توسط یکی از این دوازده شرکت طرف توافق انجام شود از دست داده اند از هرگونه کسر هزینه ابطال بلیط معاف خواهند  بود. مشروط به اینکه تاریخ صدور این بلیط قبل از تاریخ پرواز باشد.
  2. در صورتی که مسافر پرواز کانکشن معراج را دارد و شرکت مسیر اول کنسل یا تاخیر داشته باشد، با ارائه بلیط ممهور شرکت مقابل در فاصله پروازی 24 ساعت قابل استرداد است.
  3. شرکت هواپیمایی مربوطه در صورت تاخیر یا ابطال کردن پرواز معراج موظف است بلیط مسیر ابطالی مسافران خود را ممهور به ابطال پرواز نموده تا از سوی مسافر به منظور عدم کسر جریمه ابطال بلیط به شرکت هواپیمایی اطلاع دهید.
تاخیر هواپیمایی معراج

 

همانطور که بالاتر گفتیم، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشور، در سال ۱۳۹۳ شرکت معراج با میانگین زمان تأخیر ۷ دقیقه‌ای کم ‌ترین تأخیر پروازی را در میان شرکت‌های هواپیمایی دیگر داشته است.

 

مهمانداران هواپیمایی معراج

 

پرسنل معراج قطب اصلی این ایرلاین

کارکنان و پرسنل هواپیمایی معراج از بهترین های این عرصه در کل کشور پذیرش می شوند و مشغول فعالیت در این ایرلاین هستند..تیم مهمانداری هواپیمایی معراج متشکل از سر مهمانداران مجرب و حرفه ای و همچنین مهمانداران جوان و لایق میباشد که با رعایت خط مشی شرکت درحال ارائه سرویسهای متنوع و ایمن به مسافرین میباشند.
این مهمانداران با دقت نظر و کارشناسی دقیق انتخاب و پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم مطابق با استانداردهای بین المللی بکار گرفته میشوند.
سیاستگذاری این شرکت ایجاد اطمینان از فضای ایمن به همراه آسودگی و راحتی خیال مسافرین در طول سفر و یک پرواز لذتبخش از ابتدا تا انتهای سفر است که توسط گروه پروازی این شرکت ایجاد میگردد و در این راستا طراحی و رنگ بندی لباس فرم مهمانداری با دقت خاص توسط حرفه ای ترین طراحان پیاده سازی و اجرا گردیده است تا رضایتمندی کامل مشتریان حاصل گردد.
برای این شرکت رضایتمندی تک تک مسافرین دارای اهمیت است و ما تمامی مسافرین را بطور ویژه سرویس دهی مینماییم.
امید همیشگی ما دستیابی به شعار لذت پروازی مطمئن در طول سفر با اقدامات صورت گرفته است و انتقادات و پیشنهادات شما مسافرین عزیزبهترین راهنمای ما در پیاده سازی این شعار میباشد.

راه های ارتباطی با ایرلاین معراج

آدرس:

هواپیمایی آسمان

هواپیمایی زاگرس

هواپیمایی تابان

هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر تور

هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ساها

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا