بلیط هواپیما

رستوران فودلند

رستوران فودلند : یکی دیگر از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های کیش را می‌توان رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش دانست که در کنار ساحل مرجان واقع شده و از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد.

رستوران فودلند

رستوران فودلند در چند قدمی ساحل جذاب مراجان قرار داره

مساحت رستوران فودلند بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع بوده و بیش از ۴۰۰ نفر گنجایش دارد. رستوران فودلند دارای ۳ سالن اصلی است که هر کدام از دکوراسیون داخلی و نورپردازی خاصی برخوردارند و تقریبا همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برتر رستوران فودلند کیش نسبت به سایر رستوران‌ها، تنوع غذایی بسیار بالای آن بوده که بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر برای مشتریان خود طبخ می‌کند. طعم همه غذاهای این رستوران از جمله ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی و فست فود بی‌نظیر بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جالب است بدانید که مواد اولیه به کار رفته در غذاهای این رستوران از بهترین نوع بوده و طبق استانداردهای بین‌المللی تهیه می‌شود. این رستوران از دو کافی‌شاپ زیبا هم بهره‌مند است که در یکی انواع بستنی و نوشیدنی‌های گرم و سرد و در دیگری که یک کافی شاپ مراکشی بوده، چای و قلیان ارائه می‌شود.

این رستوران هر روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲ بامداد به مشتریان خود سرویس داده و قیمت غذاهای آن مناسب است. پیشنهاد ما به شما این است که ماهی شیر و فست فودهای فودلند را از دست ندهید.

آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان

شماره تلفن رستوران فودلند: ۴۴۴۶۶۳۳۳-۰۷۶

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا