بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمای کیش ایر

خرید بلیط هواپیمای کیش ایر

 

شرکت هواپيمايي کيش با هدف توسعه فعاليت هاي جزيره زيباي کيش، از طريق برقراري ارتباط با مراکز استان هاي کشور و اتصال به کشورهاي حاشيه خليج هميشه فارس درسال 1370 تاسيس شد. اين شرکت پس از ثبت و دريافت مجوزهاي قانوني به عنوان يکي از شرکت هاي تابعه سازمان منطقه آزاد کيش و در قالب يک شرکت سهامي خاص، فعاليت خود را از خرداد ماه همان سال با دو فروند هواپيماي اجاره اي شروع کرد

رزرو پرواز کیش ایر

 

 

 

برای رزرو پرواز کیش ایر به ارزانترین نرخ در وبسایت باباگردش روی تصویر بالا کلیک کنید.

 

ارزان ترین قیمت بلیط پرواز کیش برای سفری اقتصادی

 

پرواز کیش از مسیرهای پرطرفدار ایران است. عموم مسافران کیش به دنبال سفر اقتصادی و اطلاع از قیمت دقیق پروازهستند.  میزان هزینه بلیط کیش بر اساس عواملی مانند نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متفاوت است. مشخص کردن قیمت دقیق بلیط هواپیما کیش به خاطرشدت نوسانات و ثابت نبودن قیمت بلیط ممکن نیست. اگر می خواهید از قیمت و هزینه سفر به کیش اطلاع پیدا کنید، بهتر است به صفحه اصلی سایت تریپ مراجعه کنید. با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قیمت ها را خواهید دید. مزیت مهم سفر کیش در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی، قیمت پایین‌تر است. شما می توانید با کمترین بودجه بلیط رفت برگشت کیش، هتل و یا تور کیش را خریداری و تجربه ای مشابه سفر خارجی داشته باشید. ایام تعطیلات، تعداد پروازها و تورکیش تاثیر مستقیم روی بلیط کیش ارزان قیمت خواهد داشت.

مراحل رشد هواپیمایی کیش ایر

 

پس از طي دوره تاسيس و راه اندازي، از اواخر سال 1372 با تغيير استراتژي و رويکرد شرکت، به کارگيري متخصصان کارآزموده و رعايت اصل صرفه جويي و فعاليت مداوم سبب شد تا شرکت در مدت کوتاهي ضمن رفع مشکلات، به پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در زمينه بازرگاني، عمليات، فني، خدمات فرودگاهي و پشتيباني دست يابد که تحقق چنين اموري، بستر مناسبي را در جهت رشد و سازندگي فراهم آورد. همزمان با گذراندن موفقيت آميز دو دوره ابتدايي، دوره سوم به نام مرحله بازنگري و شکوفايي شرکت، از اواخر سال 1376 و با تغيير مجدد مديريت، آغاز شد.کيش اير در اين زمان، 10 فروند هواپيماي اجاره اي شامل هواپيماي ياک 40 و توپولف 154 در اختيار داشت که با تغيير سياست هاي ارزي بانک مرکزي، عدم واگذاري ارز دولتي و افزايش نرخ ارز براي شرکت هاي هواپيمايي، امکان نگهداري و انجام حداقل ساعت پرواز تعيين شده براي آنها عملي نبود. لذا به منظور پيشگيري از ضرر و زيان احتمالي، تعداد هواپيماهاي اجاره اي کاهش و درعوض، ساعت پرواز هواپيماهاي باقيمانده افزايش يافت.

 

 

چطور بلیط کیش ایر تهیه کنم؟

 

1 – براي خريد بليت پروازهای داخلی وخارجی می توانيد به يكي از دفاتر فروش هواپيمائی ، وب سایت رسمی باباگردش  به صورت انلاین و به اسانی خرید کنید.

2 – جهت تهی بلیط پروازهای داخلی ارائه شناسنامه ياكارت شناسائی عكس دار و برای بليت های خارجي ارائه گذرنامه و ویزای کشور مقصد الزامی است.

3 – قبل از شروع سفر به مدت اعتبار گذرنامه خود توجه نموده و سپس براي تهيه رواديد (ويزا) به سفارت كشور مورد نظر مراجعه و درخواست رواديد نمایید.(مدت اعتبار گذرنامه از زمان آغاز مسافرت بايد حداقل 6 ماه باشد) پس از دريافت رواديد از سفارت، تاريخ و اعتبار آن را كنترل كنيد كه با تاريخ مسافرت شما هماهنگی كامل داشته باشد.

قانون حمل مسافر بیمار با کیش ایر

 

– به همراه داشتن مجوز پزشک برای خانم های باردار و افراد با بیماریهای قلبی- عروقی ،بیماریهای تنفسی و صرع یا هرگونه بیماری دیگری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری است

 

 

 

پزشکان مورد تایید هواپیمایی کیش ایر

 

1 – آقای دکتر مهران روشن ری شهری (جزیره کیش- بیمارستان کیش)

 

2 – آقای دکتر حسین آذری (تهران-جنت آباد –بالاتر از تقاطع همت – ساختمان پزشکان سینا – واحد 15 )

 

3 – آقای دکتر مختار ادهمی (اصفهان-اتوبان چمران – طبقه فوقانی داروخانه دکتر شایگان)

 

4 – آقای دکتر مهرداد کیاستی (آبادان – چهارراه پرویزی-جنب داروخانه سلامت نو)

 

5 – آقای دکتر سبحان عیسی زاده (مشهد-خیابان احمد آباد-خیابان محتشمی – ساختمان پزشکان)

 

6 – آقای دکتر علیرضا فخری (اهواز-خیابان پادادشهر-خیابان 16 غربی-پلاک 130)

 

7 – خانم دکتر فاطمه کریمی (شیراز-خیابان اردیبهشت بین تقاطع پوستچی و مشیر فاطمی –ساختمان پرتو کلینیک)

 

8 – آقای دکتر عبد الرضا بشیرزاده هنگامی (بندرعباس-خیابان اسد آبادی سه راه پلنگ صورتی-بالای بانک صادرات – طبقه سوم)

 

سوالات پرتکرار درباره ی هواپیمایی کیش ایر

 

کیش ایر به کجا پرواز دارد؟

برای کسب اطلاع از مقاصد پروازی کیش به صفحه مقاصد پروازی مراجعه و یا در صورت تمایل جهت برنامه ریزی سفر می توانید با مراجعه به صفحه شبکه پروازی علاوه بر اینکه از ساعت های پروازی کیش ایر به تفکیک مقاصد مورد نظر مطلع می گردید، امکان مشاهده وضعیت آب و هوایی مقاصد را به صورت آنلاین و لحظه ای نیز خواهید داشت.

پرواز کیش ایر ترمینال چند مهراباد انجام میشه؟

مامی پروازهای داخلی کیش ایر از مبداء تهران، از ترمینال 1 فرودگاه مهرآباد انجام می گردد.

بار مجاز در پرواز کیش ایر چقدر است؟

– میزان بار مجاز و رایگان همراه مسافر که دارای صندلی میباشد 20 کیلوگرم و برای مسافران بدون صندلی (نوزاد) 10کیلوگرم میباشد.

ساعت حضور مسافر پای پرواز؟

حضور مسافر در کلیه فرودگاههای داخلی دو ساعت و مناطق آزاد دو ساعت و سی دقیقه قبل از پرواز ضروری است.

 

هواپیمایی کیش ایر

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا