بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمای ساها

خرید بلیط هواپیمای ساها

 

هواپیمایی ساها در سال 1369 منطبق با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس و خدمات رسانی به مشتریان محترم را آغاز نمود. ساها از جمله شرکت های حمل و نقل هوایی قدیمی ، با بیشترین سابقه در صنعت هواپیمایی داخلی است. این هواپیمایی با استفاده از تیم مدیریت مجرب و کارکنان متخصص ، خدمت رسانی به مشتریان را با استاندارد های بالای فنی و عملیاتی در بستر جدیدی آغاز کرده و تضمین آرامش و امنیت و همچنین احترام به مشتری هدف قرار داده است. یکی از شاخص ترین موارد این هواپیمایی استفاده از بروز ترین تکنولوژی های دنیا در صنعت هوانوردی در کنار پرسنل جوان و با انگیزه جهت جلب رضایت مشتریان را می توان نام برد.

رزرو بلیط هواپیمایی ساها

 

 

 

برای رزرو بلیط هواپیمای ساها به ارزانترین نرخ از وبسایت باباگردش روی تصویر بالا کلیک کنید.

ناوگان ساها

 

ناوگان ما شامل بویینگ 737 با بروزترین ابزارها و آموزش برای مسیر های محلی و منطقه ای می باشد. ساها در حمل و نقل هوایی با کلیه ی مدل های بویینگ ( 707 ، 727 ، 747 و 737 ) از تاریخ 1971 با نامی متفاوت مشغول به کار بوده است. ما دارای چندین آشیانه وسیع هستیم که می تواند 5 هواپیمای بزرگ جت را برای تعمیر ، نقاشی و بررسی مجدد نگه دارد.

 

مهمانداران هواپیمایی ساها

 

تیم مهمانداری ساها از مهماندارانی با گروه سنی جوان و متخصص تشکیل شده است که مطابق با استاندارد هایی از پیش تعیین شده گزینش شده اند. تمامی مهمانداران ساها پس از گذراندن دوره های مختلف تخصصی و ایمنی بر اساس استاندارد های جهانی ، آماده ی ارائه ی خدمات در محیطی حرفه ای می باشند و به نمایندگی از هواپیمایی ساها پذیرای مشتریان عزیزی هستند که شاهد نمونه ی بارز میهمان نوازی ایرانی خواهند بود.

کیترینگ های هواپیمایی ساها

 

كترینگ هوایی ساها یكی از حساس ترین نوع کیترینگ است که مهمترین عنصر کیفی در یک ایرلاین را نیز شامل می شود چرا که ارائه و سرویس دهی مطلوب وعده های غذایی تاثیر به سزایی در میزان رضایتمندی مسافران شرکت های هواپیمایی دارد.

در این بخش شركت های هواپیمایی ، یا آشپزخانه و سامانه های اغذیه پیشرفته و کارآمدی را برای سرویس دهی به مسافران خود به خدمت می گیرند و یا خود دارای تاسیسات کیترینگ هستند که در هر دو صورت می بایست وعده های غذایی تهیه شده ۳ الی ۱۲ ساعت پیش از پرواز و با استفاده از خودروهای مجهز به تجهیزات خنک کننده با دمای استاندارد به فرودگاه مورد نظر حمل و پس از قرارگیری در كانتینرهای مخصوص به داخل هواپیما منتقل شوند.

وعده های غذایی هواپیمایی ساها به طور معمول 10 الی 15 دقیقه پس از پرواز در میان مسافران توزیع می شوند.

کیترینگ های فعال در بخش هوایی، به دلیل شرایط ویژه ای که جهت سرو غذا در هواپیما وجود دارد، بیشتر از غذاهای نیمه آماده، کنسروی و کم حجم و با توجه به تغییر ذائقه مسافران در پرواز از میزان چاشنی و ادویه متفاوتی در غذاها استفاده می کنند.

سوالات پرتکرار هواپیمایی ساها

 

پرواز ساها ترمینال چند مهراباد انجام میشود؟

پرواز ساها ترمینال 4 مهرآباد انجام میپذیرد.

ایا پرواز ساها پرواز خوبی است؟

بله پرواز ساها از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است.

از کجا میتوان بلیط ساها را ارزان خریداری کرد؟

شما میتوانید بلیط هواپیمایی ساها را به ارزانترین نرخ از وبسایت رسمی باباگردش خریداری کنید.

برای کدام مسیرهای داخلی می‌توان بلیط ساها را خرید؟

قطب اصلی هواپیمایی فلای پرشیا فرودگاه مهرآباد در تهران است که پروازهای گوناگونی در طول سال از مبدأ این شهر به شهرهای مشهد، کیش، اهواز، شیراز و عسلویه انجام می‌شود.

 

زمان حضور در فرودگاه برای سفر با شکرت هواپیمای ساها چند ساعت قبل از پرواز می باشد؟ در پرواز های داخلی تا 1.5 ساعت قبل از حرکت و برای سفر های خارجی تا 3 ساعت قبل از پرواز
در صورت ورود اطلاعات اشتباه در خرید اینترنتی بلیط پرواز با ایرلاین ساها امکان اصلاح وجود دارد؟ خیر. بر اساس قوانین این ایرلاین در این شرایط لازم است بلیط را با پرداخت جریمه کنسل کنید و سپس مجددا آن را خریداری کنید
مدت زمان مجاز پیگیری برای استرداد بلیط ساها چقدر است؟ اعتبار بلیط شما بر اساس قوانین هر پرواز می تواند یکماه، 3 ماهه، 6 ماهه و یکساله تعیین شود ولی در صورت هرگونه سوال در این زمینه می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
چه مدارکی برای سفر با پروازهای ایرلاین ساها لازم است؟ اصل بلیط ، گذرنامه (کارت ملی برای پروازهای داخلی) ، ویزای کشور مقصد در زمان مسافرت های خارجی ، مدارک پزشکی مربوطه در صورت سابقه بیماری ، بیمه سفر و تمامی مدارک در طول سفر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا