بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیمایی زاگرس

خرید بلیط هواپیمایی زاگرس

 

خرید بلیط هواپیمایی زاگرس از بابا گردش به راحتی آب خوردن است! کافی است  روی یکی از تصویر های این متن کلیک کنید و مسیر و تاریخ را مشخص کنید تا باباگردش تمامی نتایج مورد نیازتان را جست و جو کند و ارزانترین قیمت های بلیط را به شما ارائه دهد.خرید بلیط هواپیما که در بسیاری از موارد امری دشوار به نظر می‌رسد در سامانه باباگردش به سهولت قابل انجام است. پس از جستجو در کمترین زمان و به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما خارجی و داخلی خود را خریداری نمایید. با باباگردش به راحتی و فقط با چند کلیک، رزرو بلیط هواپیما چارتری وسیستمی را با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید.

پرواز زاگرس

 

 

 

برای رزرو پرواز زاگرس به بهترین نرخ و راحت ترین  روش خرید انلاین از وبسایت باباگردش روی تصویر بالا کلیک کنید.

 

شرکت هواپیمایی زاگرس

 

شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۴ در منطقه‌ی آزاد اروند رود افتتاح شد. زاگرس در ابتدا پروازهایش را با توپولوف انجام می‌داد، اما در سال ۱۳۸۶ با خرید دو فروند هواپیمای MD تلاش کرد تا ناوگان خود را گسترش دهد. اولین پرواز بین المللی شرکت هواپیمایی زاگرس در سال ۱۳۸۷ در مسیر تهران دمشق صورت گرفت. ناوگان هوایی شرکت زاگرس هم اکنون از هواپیماهای ایرباس ای ۳۲۰، ایرباس ای ۳۱۹، ایرباس ای ۳۲۱، ای دی ۸۲ و ام دی ۸۳ تشکیل شده است. شرکت هواپیمایی زاگرس هم اکنون پروازهای منظمی به مقاصد داخلی و برخی از مقاصد خارجی انجام می‌دهد. تهران، مشهد، کیش، شیراز، یزد، اصفهان، آبادان، اهواز، بوشهر، قشم، ماهشهر، کرمان، کرمانشاه، شهرکرد و رشت مقاصد داخلی پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس به شمار می‌روند. زاگرس بلیط هواپیما خارجی نیز به مسافران عرضه می‌کند؛ از جمله مقاصد خارجی این ایرلاین می‌توان به استانبول، نجف، کویت، بحرین، ازمیر، دبی، بغداد، بصره و تفلیس اشاره کرد. هواپیماهای زاگرس دارای دو کلاس پروازی بیزنس و اکونومی می‌باشند.

ABAGARDESH.IR” icon=”” target=”true” nofollow=”false”]خرید بلیط زاگرس[/button]

خرید ارزانترین بلیط هواپیمایی زاگرس

 

برای خرید ارزانترین بلیط هواپیمایی زاگرس شما میتوانید از وبسایت رسمی باباگردش یک سایت معتبر خرید بلیط هواپیما را انتخاب و مسیر پروازی خودتان را انتخاب کنید و بعد از انتخاب تاریخ مورد نظرتان میتوانید از بین ایرلاین های مختلفی که پرواز ارائه میدهند ایرلاین زاگرس را انتخاب کرده و خریدتان را ثبت کنید.

 

آیا در مسیرهای خارجی هم پرواز زاگرس وجود دارد؟

بله، از شهرهای مختلف به مقصد بغداد، نجف، باکو و … پرواز زاگرس وجود دارد.

برای کدام مسیرهای داخلی می‌توانم بلیط زاگرس بخرم؟

قطب اصلی هواپیمایی زاگرس فرودگاه مهرآباد تهران و آبادان است که هررزوه از این شهرها به اکثر شهرهای پرتردد مانند اصفهان، شیراز، اهواز، کیش و … پروازهای متعددی انجام می‌شود.

شرایط ابطال و استرداد بلیط زاگرس

۱.هرگونه تغییر در پرواز داخلی شامل جریمه بوده و درصد جرایم مشابه شرایط کنسلی می باشد.

قیمت بلیط هواپیمایی زاگرس

برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیمایی زاگرس روی باباگردش کلیک کنید.

بلیط هواپیمایی زاگرس با 50 درصد تخفیف

برای خرید بلیط زاگرس با 50 درصد تخفیف و بیشتر روی وبسایت باباگردش کلیک کنید و با 50 درصد تخفیف خرید کنید.

 

 بلیط چارتر هواپیمایی زاگرس

 

مانند تمام ایرلاین‌های دیگر، هواپیمایی زاگرس نیز دارای چارتر زاگرس و بلیط چارتر می‌باشد، تفاوت بلیط چارتر با بلیط معمولی به بیان ساده مثل خرید عمده و تکی است، یک سری دفاتر فروش تعداد زیادی از صندلی‌های پروازهای هواپیمایی زاگرس را می‌خرند و در وقت خاصی به مسافران با قیمت کم‌تری می‌فروشند،  هنگام خرید بلیط هواپیما زاگرس همیشه سعی کنید دنبال بلیط هواپیما زاگرس چارتر باشید به چند دلیل:

اولا اگر اهل سفر باشید همیشه واژه چارتر را شنیده‌اید و می‌دانید که خرید بلیط چارتر در یک سفر هوایی چقدر به‌صرفه است، گاه ممکن است شما یک بلیط چارتری با نصف قیمت بلیط معمولی گیر بیاورید. دوما پروازهای زاگرس تقریبا تمام ایران را پوشش می‌دهند به همین خاطر همیشه بلیط چارتر در این هواپیمایی وجود دارد.

اما چگونگی رزرو بلیط چارتر: شما کافی است در مرورگر گوگل باباگردش را وارد کنید تا برای شما تمام سایت‌های خرید بلیط از شرکت هواپیمایی زاگرس را بیاورد و در میان آن‌ها دنبال هواپیمایی زاگرس باشید که قسمت جزییات پرواز ان قوانین کنسلی نداشته باشد و  بر اساس قوانین تامین کننده قرار گرفته باشد در این صورت ان بلیط چارتر میباشد . به طور کلی پرواز های چارتری در هنگام خرید بلیط شرایط کنسلی نامعلوم دارند و معمولا از جمله بر اساس قوانین تامین کننده در قسمت جزئیات ثبت میشوند.

مشخصات شرکت هواپیمایی زاگرس

یاتا ایکائو شناسهZV IZG ZAGROS

تأسیس ۲۰۰۵قطب فرودگاه بین‌المللی مهرآبادقطب دوم فرودگاه آباد

انشمار ناوگان ۲۰ فروند مقصدها ۲۳ مقصدشعار شرکت امنیت، آسایش، آرامش

دفتر مرکزی تهران، ایرانوب‌گاه www.zagrosairlines.com

و در آخر آدرس و شماره تلفن‌های کلی هواپیمایی زاگرس:

نشانی : تهران، ابتدای جاده مخصوص کرج، خیابان ریاحی، کوچه سوم، پلاک یک ساختمان هواپیمایی زاگرس

کد پستی : ۱۳۹۱۷-۱۳۴۱۵

تلفن دفتر مرکزی : ۴۷۴۶ – ۰۲۱

تلفن رسیدگی به شکایات : ۴۷۴۶ – ۰۲۱

تلفن دفتر ترافیک مهرآباد : ۶۱۰۲۳۵۹۷ – ۰۲۱

ایمیل : info@zagrosairlines.com

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. برای خرید بلیط ارزان هواپیما زاگرس فقط کافی است مسیر خود را به شماره زیر پیامک کنید

      09222028255

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا