بلیط هواپیما
موضوعات داغ

بلیط هواپیما تهران به مشهد

برای خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد راههای مختلف وجود دارد که آسان ترین راه خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد خرید آنلاین از وبسایت های

فروش بلیط هواپیماست . در بابا گردش در کنار هم به بررسی وبسایت فروش بلیط هواپیما تهران به مشهد میپردازیم .

بهترین زمان سفر به مشهد

 

مشهد یکی از جذاب ترین مقصد های گردشگری سرزمین پارسی است . همانند دیگر شهرهای شمال شرقی ایران آب و هوای استپ دارد. تابستان‌های مشهد گرم و زمستان‌های آن سرد است. به همین دلیل بهترین فصل سفر به مشهد از نظر آب و هوا، فصل بهار است. همچنین از نظر مناسبت‌های خاص شهر مشهد در سالروز ولادت و شهادت امام رضا (ع)، ماه رمضان و ایام محرم با بیشترین حجم گردشگر مواجه می‌شود. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در زمان‌های خلوت سال سفر کنید، فصل زمستان برای سفر به مشهد مناسب است و در این فصل می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما تهران به مشهد را نیز خریداری نمایید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد

خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد از سایت  KISH44.IR

 

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما تهران به مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد ارزان قیمت

 

با تهیه بلیط هواپیما مشهد از سایت KISH44.IR ارزانترین قیمت بلیط پرواز مشهد از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها تهران به مشهد به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید پرواز تهران مشهد از KISH44.IR  شما به تمامی ایرلاین های ارائه دهنده بليط هواپیما تهران به مشهد دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران به مشهد را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین ارائه دهنده بلیط مشهد در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب نمائید.

مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما KISH44.IR ، نرخ بلیط هواپیما تهران به مشهد را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط هواپیما مشهد را رزرو نمایید.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

 

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران به مشهد از KISH44.IR بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما  خواهید بود. پس از کنسلی بلیط ، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

استفاده از تقویم قیمتی

 

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به مشهد از KISH44.IR استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به مشهد در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به مشهد در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پروازهای تهران به مشهد را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد

 

قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد با نرخ مصوب 591.000 تومان است که با توجه به افزایش و کاهش تقاضا از نرخ 150 هزار تومان تا 700 هزار تومان

در حال نوسان میباشد . در ایام شلوغ به دلیل افزایش تقاضای بلیط هواپیما تهران به مشهد گرانتر و بلعکس .

 

فرودگاه پرواز تهران به مشهد

 

پرواز تهران به مشهد از فرودگاه مهر آباد پرواز میکند به سمت فرودگاه هاشمی نژاد مشهد .

 

بلیط چارتر تهران به مشهد

 

بلیط چارتر تهران به مشهد در زمان های از سال با قیمت 100 هزار تومان برای فروش عرضه میشود .توجه کنید که بلیط چارتر تهران به مشهد

همیشه ارزان نیست و در زمان های پر سفر از بلیط سیستمی گران تر است . و بلعکس پس سعی کنید بلیط چارتر تهران به مشهد را در

زمان های خلوت خرید کنید .

 

جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد چیست؟

 

مهمترین جاذبه‌ی مشهد حرم امام رضا است که روزانه صدها و سالانه میلیون‌ّها زائر ایرانی و غیر ایرانی را به خود جذب می‌کند. این حرم در درون خود مسجد زیبای گوهر شاد را هم جای داده که در معماری کم نظیر است. آرامگاه فردوسی و نادر‌شاه افشار، کوه سنگی و طرقبه از دیگر جاذبه‌های این شهرند.

 

 

 

 

سوالات متداول تهران به کیش

 

 

پرسش‌های متداول

قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد چقدر است؟

 

قیمت بلیط در بازه ی 200 هزار تومان الی 700 هزار تومان متغیر است.

آیا مسیر تهران به مشهد بلیط چارتر دارد ؟

 

بله ، این مسیر علاوه بر بلیط های سیستمی ، بلیط چارتر نیز دارد.

پرواز تهران مشهد چقدر طول می کشد ؟

 

مدت زمان تهران تا مشهد حدود 700 کیلومتر و مدت زمان پرواز حدود1:30 دقیقه  است

فرودگاه مشهد در کجای شهر قرار دارد ؟

 

فاصله فرودگاه هاشمی نژاد مشهد(MHD) تا مرکز شهر حدود 7 کیلومتر است که در زمان 15 دقیقه طی می شود.

 

اطلاعات پرواز فرودگاه مهر آباد :   02161021

 

درصورت تاخیر پرواز چه کاری باید بکنیم؟

 

اگر ایرلاین بیش از 2 ساعت تاخیر داشته باشد موظف است بلیط هواپیما مسافران را بدون جریمه استرداد کرده و مبلغ کامل را به مسافر برگرداند. البته اگر در فرودگاه حضور داشتید و متوجه شدید پرواز بیش از 2 ساعت تاخیر دارد لازم است حتما کارت پرواز خود را گرفته و مهر کنید تا بعدا در صورت لزوم کارت پرواز به شرکت هواپیمایی ارائه و کل مبلغ بلیط هواپیما بازگردانده شود.

 

بلیط هواپیما تهران به کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

    1. با درود و احترام

      پرواز تهران به مشهد با نرخ مصوب 641.000 تومان است که با نرخ های 200 هزار تومان در پرواز های لحظه آخری به فروش میرسد

  1. بلیط هواپیما تهران به مشهد در سایت کیش ۴۴ از همه جا ارزون تره واقعا ممنونم از معرفی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا