بلیط هواپیما
موضوعات داغ

بلیط هواپیما تهران به شیراز

بلیط هواپیما تهران به شیراز : آوزۀ شهر شیراز به اندازه ای است که به طور سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر دنیا راهی این شهر بزرگ تاریخی می‌کند. این شهر در بین هموطنان نیز محبوبیت بسیار داشته تا جائیکه این مسافران حتی چندین بار به شیراز سفر می کنند .

 

چرا خرید بلیط هواپیما تهران شیراز

 

از وجود بناهای با ارزش تاریخی و باستانی گرفته تا بوی عطر بهار نارنج و اردیبهشت های به یادماندنی، باعث شده اند تا خرید بلیط هواپیما تهران شیراز طرفدارای زیادی داشته باشد. علاوه بر جاذبه های تاریخی و داستان های مخفی شده در تار و پود این شهر، عطر بهارنارنج های شیراز هر کسی را بلا استثنا مست خود می کند. به دلیل عطر غلیظ بهارنارنج های شیراز در اردیبهشت، مجلس شورای اسلامی پانزدهم اردیبهشت را روز ملی شیراز نام نهاده است.

بلیط چارتر تهران به شیراز

 

مسیر پروازی تهران شیراز ترافیک مسافر زیادی دارد، این در حالی است که بسیاری از مسافران به دنبال خرید بلیط چارتری تهران به شیراز هستند. اما آیا می‌شود به سادگی در این مسیر بلیط چارتر خرید؟ بله. برای اینکه بتوانید از بهترین و باکیفیت‌ترین هواپیمایی‌ها بلیط ارزان قیمت چارتری بخرید، تنها لازم است در سایت kish44.ir تاریخ حرکت خود را وارد کنید تمام گزینه‌های بلیط چارتر تهران به شیراز را به شما نشان دهد.

 

رزرو ­بلیط هواپیما تهران شیراز

 

در صورتی که می خواهید بلیط هواپیما تهران شیراز یا بلیط هواپیما شیراز تهران را رزرو نمایید از طریق تیم های فروش این کار را انجام دهید. دقت کنید که قیمت بلیط هوایی به مقصد شیراز در بهترین شرایط شامل طرح های تخفیف شده و شما می توانید از آفرهای ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده است بهرمند شوید.

 

خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

 

خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز از طریق سایت های فروش آنلاین بلیط هواپیما بهترین انتخاب ممکنه به دلیل اینکه رقابت بالا باعث کاهش نرخ

بلیط هواپیما تهران به شیراز میشود .

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما kish44.ir

 

 

هزینه‌های سفر به شیراز

 

شیراز شهر بزرگی‌است و مانند تمام کلان‌شهر‌ها قیمت‌هایی بیشتر از شهرهای کوچک دارد. برای هر شب اقامت در این شهر از ۷۰ هزار تومان در یک هتل ارزان تا یک میلیون تومان در هتل‌های رده بالا باید هزینه کنید. هزینه‌ی غذا در این شهر به نسبت تهران کمی ارزان‌تر است.

 

ایرلاین های مسیر تهران به شیراز

 

  •  هواپیما ماهان
  • هواپیما فلای پرشیا
  • هواپیما آسمان
  • هواپیما سپهران
  • هواپیما زاگرس
  • هواپیما ساها
  • هواپیما کاسپین

پرواز های مسیر تهران به شیراز کیفیت های متفاوتی دارد بهترین پرواز این مسیر پرواز ماهان و ایرباس ایران ایر است . و معمولا از نظر قیمت

بلیط هواپیما تهران به شیراز با هم تفاوتی ندارد . هنگام خرید بلیط هواپیما شیراز به تهران قوانین پرواز این مسیر را بررسی کنید .

 

اطلاعات بلیط تهران شیراز

 

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز معمولا از حدود 190 هزار تومان تا 980 هزار تومان متغیر است. متوسط قیمت بلیط هواپیمای تهران به شیراز حدود 340 تا 350هزار تومان می باشد. بیشتر روزها اگر بلیطی با قیمت حدود 230هزار تومان یا کمتر پیدا کنید قیمت مناسبی برای پرواز تهران شیراز است و احتمالا بلیط ارزان تری پیدا نخواهید کرد. در تمام روزهای هفته از تهران به شیراز پروازهای متعددی انجام می شود. در بعضی روزهای ممکن است تعداد آنها حتی به 17 پرواز هم برسد. روزهای چهارشنبه و دوشنبه با 17 پرواز پرترددترین روز مسیر تهران شیراز و روزهای پنجشنبه و جمعه با 12 پرواز کم ترددترین روزهای هفته هستند. معمولا شنبه ها با متوسط قیمت 274 هزار تومان ارزان تر از دیگر روزهای هفته و دوشنبه و پنجشنبه ها با متوسط قیمت 360 هزار تومان گرانتر از روزهای دیگر است.

 

راه های خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

 

1 : خرید آنلاین از وبسایت های فروش آنلاین

2 : خرید حضوری از آژانس های هواپیمایی

3:خرید از دفاتر فروش بلیط هواپیما در فرودگاه

 

مدت زمان پرواز تهران به شیراز

 

مدت زمان پرواز تهران به شیراز 1 ساعت 20 دقیقه است .

 

سوالات متداول بلیط تهران به شیراز

 

قیمت بلیط هواپیما تهران شیراز چقدر است؟

قیمت بلیط در بازه ی 200 هزار تومان الی 700 هزار تومان متغیر است.

آیا مسیر تهران به شیراز بلیط چارتر دارد ؟

بله، این مسیر علاوه بر بلیط های سیستمی ، بلیط چارتر نیز دارد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما از تهران به شیراز چه زمانی می باشد؟

بهترین زمان برای خرید بلیط، روز های یکشنبه است.

فرودگاه شیراز در کجای شهر قرار دارد ؟

فرودگاه بین المللی شیراز یا فرودگاه شهید دستغیب (SYZ)، در میدان شهید دستغیب، انتهای بلوار شاهچراغی و 10 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است.

تلفن تماس اطلاعات پرواز شیراز :  199

 

اطلاعات پرواز فرودگاه تهران : 02161021

 

بار مجاز پرواز تهران به شیراز

 

20 کیلو گرم

 

 

بلیط هواپیما تهران به کیش

بلیط هواپیما تهران به مشهد

 

 

 

خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به شیراز
kish44.ir

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا